Tror folket at prisen som fås gjennom flightfinder og andre bookingsider er error fare? Det er jo en kjent sak at OTA sider ofte er billigere enn å booke direkte fra flyselskapene sine sider. Kanskje ikke så mye billigere, men det er lov å håpe Har veldig lyst å kline til å booke BKK, men får ikke avklart med andre reisende før i morgen og hvis det er error fare, så er nok den long gone da
Jeg gjorde et søk til SIN en tilfeldig uke i september akkurat nå og får kun fram promo billetter på alle dager med totalpris til SIN på kr 10918. Har du sjekket at du har minst 7 dager mellom utreise og hjemreise? Det er et av vilkårene for dette salget så hvis du har kortere periode så vil ikke promo--prisen vises...
Er nok en stor fare for at det er en feilprising ja. Men den "vanlige" prisen på drøye 10 000,- er sannelig ikke ille den heller.
Enig, 10000,- er ikke ille, spesielt for et så bra produkt QR leverer, men man ønsker jo selvsagt å spare de høvdingene man kan
Man skal dog ikke undervurdere kostnaden av 7 dager/netter i Singapore. Det er heller ikke helt gratis....
Haha nei, det har du helt rett i... har vært i Singapore før så er klar over det, så det blir nok ikke dit neste gang jeg resier østover. Synes det var et stilig sted å besøke, men det er norske hotellpriser ++ for å si det sånn La det egentlig kun inn i dette tilfellet for å sjekke om jeg fant promo-priser utover høsten. En mulighet er selvfølgelig å fly Qatar til og fra SIN også book noe annet billigere derfra videre lokalt i Asia
Mener du at £800 er billigere enn NOK 10.000 ? Da vil jeg gjerne vite hvor du kjøper engelsk valuta :=)
Tidligere i kveld var prisen nede på ca 550 pund (7100,- NOK), så det er nok bare prisen som nå har forandret seg. Kanskje smutthullet er lukket?
Hehe, ser at eg som siviløkonom kom dårleg ut av det her. Men som @Travellingalf seier so har prisen endra seg sia eg la ut linken.
Jeg booket akkurat OSL-BKK i biz i oktober til meg og blivende (bryllupsreise!) til 7500/hode. Fant de avertert ned til 556 pund, endte på 579 pluss betalingsgebyr. Det må da være en god deal? Førstereis i biz, og får A380 mellom Doha og BKK!
Oppfølgingsspørsmål: Gitt at det er en OTA feilprising, hva er muligheten for at billettene blir kansellert? Også: Denne triple opptjeningen, den ble jeg få med meg. Gjelden den ved bestilling gjennom tredjepart, og for reise i oktober? Kan sikkert finne dette selv, men er helt skjelven etter bestillingen, måtte roe ned med et glass sterkt.
Gjelder dessverre kun for bookinger på qatarairways.com. Men du har spart 5000-6000 ved å booke gjennomm en OTA side.....jeg hadde tatt det anyday fremfor tripple poeng