Tilbud med Qatar Airways fra Oslo

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Henning, 26. jan 2015.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke ifølge betingelsene på kampanjeforsiden:
    • Tickets are non-endorsable and non-transferable.
    • Cancellations before and after departure are non-refundable, except for travel originating from Brazil, Iran and South Korea where cancellations before departure are refundable at a fee. Please refer to the fare rules at the time of booking.
    • Changes are allowed at a fee that varies according to routes and class of service, on top of any fare differences. Please refer to the fare rules at the time of booking.
    Men viss du går videre for å booke (på Qatar sine hjemmesider) så får du plutselig beskjed om at de både kan forandres og kanselleres mot ett høyt gebyr (mener det var 300 Euro eller noe sånt).

2. tadagast

tadagast Medlem

Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    43
    Booka ARN-BKK/SIN-ARN i juli i går på business til 9200 NOK. Da får eg 787, 380 og 350 på samme turen:)
    Har for eit par dagar sidan booka OSL-SYD t/r i Business i haustferien for 13950 NOK.

No håpar eg det går ei stund før neste salg:)

3. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
  4. Flighter

Flighter World Traveler

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    33
    Helt utrolig! Trodde kampanjen var slutt i overigår da alle priser så ut til å legge seg tilbake på 15K +. La allikevel inn price alert på Kayak for sikkerhets skyld - heldigvis. I går var kampanjen tilbake. Bestilte bizz billetter T/R BKK for 7300 pr pers, med henholdvis 13,5 og 15 timer reisetid. 787 og 380. Alternativt kunne samme reisen bestilles hos Qatar.com for 9K med trippel miles. Overraskende å se at nesten alle setene på alle flghter var ledige.

5. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Qatar sin kampanje varer vel til den 17. så den er ikke over i alle fall. Men det kan selvfølgelig være at de har lagt ut flere seter til kampanjepris kanskje.

6. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde egentlig tenkt å nøye meg med BKK i sommer, men er det noen som har funnet noe interessant i høstferien?

7. Travellingalf

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    @tadagast i noen innlegg over her har vel booket Sydney i høstferien til en meget akseptabel pris. Det må vel sies å være interessant!

8. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,561
    Bonuspoeng:
    113
    Kan virke slik. Finner OSL-BKK t/r til 2852kr på mange ulike datoer. Det er jo billigere enn Norwegian om en skal ha mat/sete/baggasje, som de fleste har.

9. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp, men finner ikke noe lavere enn 25 med SQ.

10. Arcticflyer

Arcticflyer Reis med komfort :)

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Da blir det tur på meg og kona til BKK i november i eco for kr 2917 per person :)
    Angrer som en hund på at jeg allerede hadde kjøpt (dyre) thai airways eco billetter til vår reise nå i februar...uff og uff, kunne ha fløyet biz for samme pris ser man nå :(

tror dere det blir et 2 for 1 salg også folkens ?

11. tadagast

tadagast Medlem

Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    43
    Det er framleis turar tilgjengeleg både frå CPH og ARN til SYD i haustferien både i veke 40 og 41 for rundt 15000 NOK om du aksepterer Qatar og ikkje må ha SQ:)

Bestill via gotogate.no (usikker på om den held, men det virkar slik etter info på flyertalk)

NB! ingen triple QMiles ved bestilling fra tredjepartssider

Herlov liker dette
  12. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    Glimrende tur, som jeg absolutt hadde vært med på, hvis det ikke var for at jeg skulle forsøke å holde på en jobb for å betale disse reisene. ;)

Insomnia4u liker dette
  13. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    Jaja, nå er det bare å hente fram strieskjorta og havrelefsa i ukene framover. :eek: Jeg røyk på OSL-CPT til 8 900,- i slutten av september, i tillegg til tidligere bestilte OSL-BKK. Trøsten får være at jeg uansett skulle bestille en tur i/ved høstferien, så på sikt kommer jeg billigere ut av det. Jeg var jo i CPT i fjor, så jeg satser på å ta turen videre til Namibia. o_O

Last edited: 15. jan 2016
  14. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    "Feigt" at du ikkje tok OSL-SYD :D Den reisa har stått og freista meg heile veka no.. men absolutt all fornuft tilseier at eg burde halde meg langt vekke (10 feriedagar i minus og overtrukke kredittkort ;) )

15. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    497
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk booket meg en tur i Juli omsider, måtte betale rundt 3000,- ekstra per pers for å komme helt frem til Koh Samui som uansett var endelig destinasjon, men da fikk jeg retur til Oslo istedenfor CPH uten ekstra kostnad, og alt på samme PNR som betyr at jeg kan ha kortere transfertider i BKK, så vel verdt pengene.

Er relativt ny til OW, men ser nå at sølvkortet hos BA sikkert tikker inn etter denne.
    Noen som har peiling på eksakt hvor mye avios og tp jeg tjener på denne turen (har bronse før avreise)?

Takk til @tadagast for tips til reise og søk!

Attached Files:

tadagast and Insomnia4u like this.
  16. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,561
    Bonuspoeng:
    113
    Haha, kjenner meg så igjen :D

geddi, Herlov and Baldrick like this.
  17. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg regner ikke med at du får kreditert noe til BA for QR codeshare med Bangkok Airways, så du får nok "bare" for OSL-DOH-BKK T/R som gir 560 Tier Points.

geddi and Bettan like this.
  18. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    Det var jo kun SYD fra ARN/CPH igjen. Jeg begynner å bli for gammel for posisjoneringsflighter! Jeg var i SYD i november 2014, pluss at CPT var en bedre deal. ;)

19. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Er framleis tilgjengelig frå OSL :)
    Eg syntes BKK-dealen ikkje var sånn enorm, 1k+ billigare enn det billigaste i forhold til tidligare salg. CPT var heilt grei, 1-2k billigare enn vanleg. Medan SYD er/var heile 6k billigare enn vanleg, derfor freistar den noko så enormt ;)

Men når du har allereie vore der er det jo ein anna sak (sjølv om du kan fyka vidare til f.eks. Fiji då). I mitt tilfelle har eg allereie vore i Thailand (MANGE gonger) og Cape Town :)

20. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Klarte ikkje å halda igjen til slutt... Booka 2 billettar til Sydney for 13'760.-
    26. November - 10. Desember

RoadKing, Helikopter, Herlov and 6 others like this.

Del denne siden