Forresten; uten at det står i klartekst i forhold til navneendring, så er det beløpet £300 som gjelder ved endringer generelt. Og i det tilfellet her, pluss £55 i adm.gebyr hos BudgetAir.. Spørs om det blir aktuelt, men uansett er det greit å ha i bakhodet til en eventuell neste gang; OM det er mulig, book direkte hos selskapet..
Ny feilprising på gang. Denne gang i F klasse, Tyskland - KUL t/r. Skal visst nok være priser fra EUR 783. Har dog ikke klart å finne så lave priser. Flere datoer i september og oktober, FRA - LHR - KUL t/r fra EUR 1192. Har booket og fått billett.
Noen som har gjennomført disse flyvningene enda? Bare tre uker igjen til jeg drar med familien til Miami. Gleder meg til dette!
Drar til SFO om litt over en mnd, blir stas det. En hel del på Flyertalk har gjennomført flyvninger uten problem. http://www.flyertalk.com/forum/brit...-thread-aka-ex-norway-cw-mistake-fare-57.html
Den største utfordringa med reisene eg har booka er kvar eg skal spara dei opp. Eg har Silver hjå BA som jo gjer 50% ekstra opptjening. Gold hjå QR som gjer 0 ekstra på BA-flights. Men det er mogleg å ta såkalla "Platinum Challenge" hjå AA og oppnå dette allereie etter første turen. AA virkar å være eit litt meir interessant program når det gjeld rewards (færre avgifter?). Nokon som har gjort seg nokre tankar rundt dette? Per no enda eg opp med BA, men det er jo svært vanskjeleg å få brukt Avios utan å få ein haug med avgifter slengt etter seg.
Kanskje feil tråd å ta dette opp i, men kva tankar har du gjort deg opp om AA vs. BA? Eventuelt andre med innspel/synspunkter.
Jeg har ikke min tur før i april, men ut ifra det jeg har lest, heller jeg også mot AA. Selv om jeg ikke vil få noen umiddelbar status hos AA med mindre jeg tar en challenge.. Til sammenligning vil jeg oppnå bronze i BA med 440 TP.. Er uansett usikker, men har inntrykk av at AA miles er litt mer anvendelige..? Vi får ta diskusjonen videre i den andre tråden...
Som en FYI for fremtidig moro, kan jeg melde at American bryter sine egne regler på disse billettene og gir blanke mens BA oppfører seg mye bedre når de lar billettene bli stående. Jeg har en billett igjen i full fare F fra Dubai til Austin for 1440 daler en vei, så ikke kjempebillig, men uansett. Billetten er helt unrestricted, du kan gjøre hva du vil, endring, stopover mv. AA nekter plent å gjøre noe som helst ifm endringer, noe som er helt imot deres egne regler. Så booker du noe senere med disse, velg BA, IKKE AA siden de virkelig oppfører seg som bøller her.
Men får en Platinum hos AA etter en challenge? Husker jeg rett, så krever de normalt (akkurat som BA) at du må ha minst 4 segmenter på eget metall i tillegg.
Veldig ufint å dra opp att denne tråden for oss som var veldig travle på jobb den berømte torsdagen og såvidt har begynt å få igjen nattesøvnen etter den massive sorga