Får man ikke reservert seter i C klasse hos BA, uten å betale? Koster 965 NOK med seating LHR - JFK? (Skal vel egentlig ikke klage, da flyprisen er latterlig billig)
Det ble tur fra Stavanger til San Diego på meg og retur fra Seattle (19 døgn i mai 2016). Får se om jeg får beholde den til 5020 kroner. Tviler litt, men verdt er forsøk.
Irriterande, har sjekka Bonusfeber månge gongar idag, men stort sett berre "now or never tråden" og nokon få andre. Såg ikkje det her før eg kom inn til middag. Rakk forsovidt tilbudet, med innan eg hadde funne destinasjonen min, so var tilbudet over. Jaja, betre lukke neste gong. Får sjå om BA let folk behalde billettane.
Fant akkurat billetter til drøyt 12.000 kroner t/r fra Stavanger til New York. Er jo ikke så galt det heller. Men når jeg søkte på nytt nå, så var prisene plutselig steget til 10k hver vei.
Ser prisen for flightene mine (som jeg betalte 5020,- for) er nå oppe i 22.500,- Bare antall Avios kan ha en ren verdi på 5000,- hvis en bruker de smart f.eks innenriks med American Airlines. Får ta det som en tidlig julaften hvis dette går gjennom. Billetten er utstedt, men kan de trekke det tilbake når som helst så lenge de har dekning for det?
Fekk booka BGO<->JFK,SFO,PHX og MIA spredd utover 2015 og 2016. Men jubelen står ikkje i taket heilt endå. Har ein mistanke om at i overkant mange fekk booka for at dette går gjennom
Hadde OSL-SFO over nyttår i handlekurven til 5100 kr, men ringte en kompis om han kunne tenke seg å bli med. Da var det selvsagt borte...
Tenkte det samme, og vurderte og finne noen flighter med American Airlines i stedet. Men det ble så kronglete og mye tapt tid at det ble direkteflighter til og fra LHR.
Jeg gikk inn på AA sine sider for å velge seter på AA flighten. Der er subtotal for flighten 8794$... Her er det mye tull.
Du betalte kanskje 8794 kroner? Hver gang jeg finner frem en booking på AA, så viser den alltid totalprisen i valutaen du har betalt men med et dollartegn foran.
Begge er ufleksible (og rabatterte) business klasse. Forskjellen mellom de to er bare pris. Når den billigste selger ut så er det resterende billetter i den andre (som er litt dyrere).
Har ikke ett eneste poeng i Oneworld-alliansen. Har dog et sølvkort hos Air Berlin (Status Match). Hvilket bonusprogram er det mest gunstig å putte disse billettene på?
Søren heller, stemmer for at bonusfeber får på plass en sms varslingstjeneste ved slike ting som dette ;-)