Ah, kjipt. Fikk du tilsendt billetter? Jeg booket på nettsiden til BA. Fikk billetter med en gang. Har ikke mottatt melding så langt.
Fikk tilsendt Itinerary og fikk reservert seter hos BA, men klarer ikke finde noe billett nummer noen steder
Hvis reisen er "ticketed" av BA må vel prisen være "confirmed". Jeg fikk i allefall billetnr. Mulig BA bare kansellerer alt vi 3.parts?? Ønsketenking at det ikke skjer noe med bookingen min i allefall
Kan se ut foreløpig som om at bookinger bestilt direkte hos BA holder..... Krydser fingre for dere andre som klarte at få bestilt før de fikk lukket ned!
Det er nok enten eller her. Om du har booka via 3. part eller direkte hjå BA har nok lite å seie. Av mine 4 bookingar er 2 direkte hjå BA og 2 via 3. part. Alle 4 er framleis gyldige og "ticketed". Men som eg sa for nokre postar sida, det er eigentleg berre å setje seg tilbake og vente og sjå kva resultatet vert
BA sin nettside viser tilbudet igjen, men prisen går opp når man velger en dato. (Tipper på foreldete søkeresultater.) Men det kan man jo også ta skjermdump av og bruke som argument for at det var et genuint tilbud...
Har gjort det samme. Økonomibillettene var enda billigere enn business faktisk, så vi får krysse fingrene. Men jeg må ærlig talt si at jeg synes det er litt vel drøyt med amerikanere som booker flust med flighter, og egentlig går helt berserk. Da er det jo lettere at det blir sett på som misbruk og ikke noen utvalgte nordmenn som fikk litt billige billetter for en kort periode.
Det med at ba.com viser feil priser på oversiktssiden for businesspriser er ikke akkurat nyheter .. Det er helt "standard". For eksempel Trinidad og Tobago har vært vist til 13K i over et halvt år, uten at det er mulig å finne noe i nærheten av den prisen når man kommer inn i søkemotoren. Som vanlig fikk jeg ikke med meg feilprisingen i søkemotoren tidsnok ...
Jeg finner fortsatt t/r OSL-JFK til 2600 kr, men i economy. Er det noe man bør slå til på? Eller er det en prisklasse man kan få når som helst uansett?
Det er en pris som har dukket veldig ofte opp men det er vanskelig å si om det er noe som blir fast. Nå vet jeg ikke hvilken datoer du har tittet på visst det er rundt eller i ferietider bør du slå til