Da blir det turer. 3 stk rakk jeg å bestille, deilig. Dear Customer, It has come to our attention that for a short period of time there was an obvious pricing error for business class seats from Norway to a number of US destinations. The correct prices have now been reinstated. Your recent booking was concluded on the basis of the invalid fare, which may have been up to six times lower than the actual fare for that journey, and ordinarily that booking would be void. However, we have decided in this instance we will allow you to travel the full itinerary as planned. British Airways Customer Service
Fikk akkurat samme mail. River meg litt i håret at jeg ikke fikk bestilt flere turer, men både finansministeren og mine konti er sikkert glad til. Haha!
Nice!! Jeg har pr nå ikke mottatt noen mail, men jeg bestilte jo heller ikke direkte hos BA. Uansett regner jeg da med at den blir stående, og kan glede med til første tur med BA Club World!
Foreløpig ikke mottatt noen mail, men jeg satser på at den kommer straks (bestilte fra BA)... Helt konge!
Sitter med samme følelse, iallfall at jeg skulle booket en ekstra MR for å sikre sølvkort hos BA.. Men som du også er inne på, det er fortsatt snakk om noen kroner...
To turer med tilsammen 7 PAX til NYC i business for NOK 30.000 er slett ikke verst. Har bare fått mail ang. den ene turen, men antar de ikke gjør seg vrange på den andre
Fikk samme mail, særdeles gledelig. Bestilte så raskt OSL-MIA t/r at det ikke ble noe Club World, men snarere AA. Overlever sikkert det også
lurer på hvor mange gange man skal banke hodet imot muren, før man glemmer man ikke rakk å få fingeren ut og få bestilt..... god tur til alle som var hurtige på avtrekkeren !
Har heller ikkje mottatt mail endå, men ville overraska meg stort om dei gjorde forskjell. Då vert det New York, Phoenix, Miami og San Francisco spredd utover 2015 og 2016. Spørsmålet no er berre om bonuspoenga skal gå til BA (ekstra miles i form av sølvkort, og vil resultera i gullkort hjå BA) eller QR (har mange miles frå før av, og er mykje bedre på long haul awards). Hardt liv..
Så bra. Gratulerer til alle deres om fikk booket. Selv har jeg dessverre ikke økonomi til det, men skulle gjerne gjort det. Skal tro hva dette koster BA....?
Da blir det SFO på oss i oktober Jeg angrer også på at jeg ikke tok ett par turer til, men måtte være litt økonomisk denne gangen!
føkk! ok, ok, vi er selvsagt glad på alle dere andres vegne… men god damn så surt å komme for sent til festen! God tur og regner med å se noen trip reports på Club World fremover.
Må virkelig si at dere er heldige får følge bedre med selv neste gang. Måtte dere ha en virkelig god tur.
Gratulerer. Sist fest, når jeg endelig var med, ble det kansellert av United. Jaja, slik går det når man ikke følger med Kudos til BA for å opprettholde bookingene!
Det kommer fra min side iallfall. Ikke vært helt fornøyd med BA og CW de siste gangene, så blir spennende å se hva jeg føler nå når jeg virkelig får "valuta" for pengene. Som en liten kuriositet. Var ute og spiste med madammen i går. Hun tok bilde av desserten, noe jeg selvfølgelig kommenterte . Svaret hennes var da "jamen sist gang vi var ute og fløy tok du bilde av hver side i menyen, alle rettene og til og med kaffekoppen". Eeh whoops.