Bruker SAS å legge ut 2/4/4 billetter til hver destinasjon 330 dager før avreise også om sommeren eller er det mindre tilgjengelig da?
Jeg har booket bonustur med SAS 320 dager fram i tid (midten av jan). De har vel noe blackout dates som de ikke slipper noen seter, spesielt på sommeren.
Hei, har også booket januar 2019 til Miami gjennom MC Premium, men de har bare lagt ut 330 dager før for èn vei, OSL-MIA, finner ingenting tilbake(MIA-OSL/CPH/ARN etter 02.10.18. Noen som vet om/når returbillettene kommer? Og kan man da kombinere tur retur og få tilbake 24 000 poeng som man har betalt i "premie" for å bestille èn vei om gangen?
Gebyr er kanskje mest riktig ja, men angående retur-billetter, har noen erfaring med avgangene tilbake til Scandinavia fra USA, de ser ikke ut til å følge 330 dagers regelen
Jeg har booket til PEK i sommer og det ble lagt ut maks 2 billetter i C langt frem i tid. Plus og eco sjekket jeg ikke. Dog, fra slutten av juni til skolestart var det ingenting i C og svært lite i eco. I februar ble det sluppet litt billetter til HKG og PVG i C med avreise i juni, dårlig med retur i juli. PEK var bedre og vi klarte å booke tur 13 juni og retur 11 juli i C for tre personer. På flere datoer var det 4 og noen datoer 6 plasser i C.
Ramla over 2stk SAS C tur/retur trd - ord siste helga i juni (tors-søn). Hadde ingen planer om dette men helt greit uansett