Tilgjengelighet Air India Eurobonus

Tråd i 'Bonushjelp' startet av mrhermano, 26. okt 2019.

  1. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Pga CT som utløper i år og den tørken som er i bonusmarkedet, så er vi booket med AI SIN DEL FRA C neste sommer.
    Det er rett og slett ikke noe annet å finne i C.
    Nå har TATA tatt over AI, så det skal visstnok bety forbedringer på det meste.
    Vi får se. Noen som har brukt dem i det siste?
    Jeg forsøker å bruke Manage Booking hos dem for å velge seter, men systemet finner ikke bookingen. Har sendt dem en mail og bedt dem velge seter for oss.
    Eller hadde jeg en slitsom samtale med en EB agent som ikke kunne finne de flightene jeg fant, både på SAS siden og hos Awardfares. Så FRA OSL går FRA GVA OSL. Jeg fant FRA AMS OSL.
    OSL VIE som jeg fant direkte, går nå OSL ARN VIE.
    Sikkert morsomt for noen, men jeg flyr helst korteste rute.
     
  2. cire913

    cire913 Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    air india-nettstedet er alltid slik, vent ca. 10 til 15 minutter og gjør det igjen, og du vil kunne logge på
    tips: velg kun seter for kun air india-flyvninger, andre flyreiser air india-nettstedet viser feil seter, så du bør være forsiktig
     
  3. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Har forsøkt et par dager. Det fikser seg nok.
     
  4. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Lastet ned AI appen og opprettet konto. La inn bookingen og da fungerte det. Seter valgt.
    Blir en mix dette med SAS, Austrian, Turkish, Malaysian, Air Asia, Air India og Swiss.
    MAS og Air Asia er ikke bonusturer. Sistnevnte prøver jeg alltid å unngå, men det var umulig denne gangen.
     
  5. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    Edvard skreiv dette for 5 år siden:

    Er dette fortsatt status? Jeg ser på alternative ruter mot østen... en av de rutene jeg ser nå har nattfly CDG-DEL i økonomi...

    Noen med ferske erfaringer her? Har funnet et par YT-videoer som ser helt OK ut.
     
  6. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,343
    Bonuspoeng:
    183
    Bare unngå det flyselskapet der, det er skikkelig drittselsksp, finn ei anna rute, ja alt er bedre enn de!
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,374
    Bonuspoeng:
    293

    Kan bekrefte at det funket fint, eller har fått valgt seter som synes hos SAS.
     
  8. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    :(
     
  9. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,374
    Bonuspoeng:
    293
    Greit å ta noe av det @Kaffen Laffen skriver med et smil:) og litt ironisk distanse.
     
    Darkcho liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har nettopp bestilt med LOT via WAW til DEL for penger, og det var ganske ålreite priser vil jeg si, sammenlignet med mye annet.
     
  11. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,343
    Bonuspoeng:
    183
    Loungen til Lot i WAW er ganske bra, og Lot gir godt med poeng for pengene også hvis du booker på riktig måte :)
     
    RoadKing liker dette
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,167
    Bonuspoeng:
    293
    Hva er riktig måte å booke på? Her er det sikkert noen tips å dele. Mer poeng er alltid velkomment!
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    De har priser med og uten poeng. Dvs, det står at pris x gir miles and more mens y ikke gir det. Jeg tolket det dithen at hvis det ikke gir miles and more så gir det vel heller ikke eb. Så jeg betalte litt ekstra og fikk ikke bare miles and more men også kansellerbare uten kostnad. Var slett ikke dyrt, kostet ikke mer enn den billigste til Lufthansen, som slett ikke kunne kanselleres.
     
    holmen liker dette
  14. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,343
    Bonuspoeng:
    183
    Gå på Lot sine sider, sjekk hvilken bokstav du får når du booker og sjekk det opp mot *A tabellen på SAS sine sider, eller book med Matrix siden :)
     
    holmen liker dette
  15. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    608
    Likes mottatt:
    1,290
    Bonuspoeng:
    93
    Er fortsatt AI å unngå som pesten eller funker det? Kom over en rute i C mellom DEL og FRA, men om folket her kun har negative betraktninger som selskapet unngår man det jo fort...
     
  16. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,374
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror du skal forvente en Indisk opplevelse og ikke noe klasseledende produkt. Selv skal jeg fly AI for første gang i April og teste både F og C på vei hjem. Hvis AI C er et alternativ for ellers å få booket en fin reise du gjerne vil gjennomføre så ville jeg booket. Jeg har vært gjennom Delhi, fin flyplass, ikke fantastisk lounge. Men vi fikk også voucher til en restaurant ( av Thai) som var bedre en AI *A loungen. Så det kan anbefales. Om de muligheten dukker opp.
     
  17. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    Flydde AI i C fra DEL til LHR for et par uker siden..

    Det funker. Beinplassen er bra. Servering helt OK, men flymaskina er eldgammel.

    Støtter meg til posten over. Trenger du et leg som du kun finner med AI så kjør på, men er helt vill forskjell på f.eks Eva Air C og Air India C :)
     
    tobeornot999 liker dette
  18. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    De flyr vel stort sett B787, og det blir vel litt feil og si at de er eldgamle.. Eller opererete de en annen type?
    LN-TUM til SAS er eldgammel
     
    tobeornot999 liker dette
  19. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    787ene til AI er rundt 10 år gamle, men vedlikehold og rengjøring inne i dem er så som så. Bare å sjekke diverse YT videoer.
    Nå har TATA tatt over AI, og SQ eier ca 25%. Det er bestilt rundt 500 fly, så det er store planer. Servicen er på vei til å bedres, noe tilgangen til mat som ikke heter curry eller vegetar, kan tyde på.
    Vi avbestilte SIN DEL FRA (31. July) i går. Mulig den er tilgjengelig nå. Det ble TK med A350 til IST, og 320 IST CPH i stedet for.
     
    Flymunda liker dette
  20. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,782
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden