Takk for den @spacecosmos Så da er det max 15 kort, så da må man velge venner og kjente med omhu for best opptjening. Får vel ta en audition med mine venner om deres brukervaner på eurobonus inntjenings stedene da!
Ja, det hadde vært noe Men tenk om han/hun aldri frekventerte disse poenggivende stedene, da hjelper det lite
True true. Men uansett så har vel mange her inne 15 kort, kanskje ikke fordelt over 3 vel og merke. Tror jeg telte 12-13 før jeg begynte å skalere ned (damn you gjeldsregister).
Var vel oppe i over 10 på det meste, men de fleste var jo aldri i bruk. I praksis er det primært amex deretter ett mastercard. Tertiært kan jeg legge inn bank norwegian visa som en siste backup, og til sist et debetkort kanskje? legger man inn kontonummeret da i tilfeller de ikke tar visa heller?
Er jeg den eneste som ikke kommer inn? En evig "badeball" etter at jeg har skrevet inn brukernavn og passord.
Prøv å ta vekk ad-blockere, AdBlock, Ghostery og liknende tjenester hvis dere har dette i nettleseren eller på mobilen. (Fungerte fint for meg etter jeg la siden inn som "klarert".)
Jeg hadde størst problemer på mobilen der jeg ikke har adblocker i det hele tatt. På Mac måtte jeg logge inn på sas.no før det i det hele tatt gikk å logge inn på eurobonus.shopping
Jeg sto selv bom fast på et hvitt popup-vindu i både Safari og Chrome normal/incognito, så jeg måtte børste støv av Windows og fyre opp Explorer/Edge(?) for å kunne logge inn. Jeg smokka inn et par VISA-kort, men på MC får man opp beskjed om at dette skal være på plass først om "8-10 dager"
"Du prøver å knytte et Mastercard. Det vil blive muligt å knytta et Mastercard om 8-10 dager. Se oppdateringer i e-post fra EuroBonus."
Da har de åpnet for Mastercard og fikk jeg lagt til MC-kort i dag uten at jeg hadde fått noen epost som de lovet!