Kan vel ha bursdag en gang pr sted men har holdt meg innenfor rimelighetens grenser så har kun bursdag i Mars på Vulkan
Da dukket poengene fra besøket på Egon med PE-kortet opp. Besøket var 14. des, kom i (oversikten i) dag, og ble datert til 27. des. Poengene ikke utbetalt enda, men på vei.
Jeg har poeng på vei fra Egon i midten av desember, men ingen ting fra Sumo i samme periode flere som ikke har hørt noe fra Sumo?
Kommer inte ihåg... tror det var EB kort först sen MC. körde bara Amex på brasserie Hansken och där har jag inte fått en poäng...
For en gang skyld i Oslo på Operabesøk. Lumsj Miss Gim, middag blir egon og i morgen Sumo. Spent på hvordan det fungerer...
Jeg har testet med Miss Gin og Egon som fungerte bra, men Sumo fungerte ikke. Da måtte jeg etterregistrere kjøpet. Ta vare på kvittering!
Sumo Nydalen fungerer IKKE (ingen registrering/status etter 7 dager) - så ser ut som om det må etterregistreres :-(
Var på Sumo Solli den 10 og benyttet kun kort tilknyttet Eurobonus,fremdeles ikke fått inn poengene.Mulig det ikke er bare på Nydalen dette hikker litt.
Sumo Jessheim funker. Var der på fredag, mail kom i dag om at poeng var på vei. Dro kun Amex som er knyttet opp mot eurobonus.
Dere som ikke har fått fra Sumo, brukte dere andre rabatter i tillegg? Feks SATS sin rabattkode? Hva med dere som har fått? Brukt andre rabatter i tillegg? (jeg prøvde dette samtidig som jeg brukte sats sin rabattkode på 25%, har IKKE fått eurobonus)