Det er 7.september, og de som er glad i mjød kan benytte dagen til å drikke litt ekstra øl I Brasil kan det bli litt sirkus i dag Mulig de velger noe svin til frokost dagen derpå også Det finnes andre ting mellom himmel og jord enn fly Løp og kjøp på 50% Mer tilbud i dag Siden sist jeg laget enn slik teit tråd, har de fleste av oss her inne blitt kunder av Skyteam. Og utifra hva jeg leser i trådene på forumet, så er jeg glad jeg kan drøye litt med kompliserte bestilling av ny bonusreise. Fint at dere andre er prøvekaniner Dagens gjøremål blir vel å ta i mot konemor på Bislett, etter hennes første 10 km. Jepp, dette er helgen for KKMila Kos dere alle denne lørdagen PS. Hvis folk er drittlei av denne type post fra meg, så si gjerne i fra på PM
Sliter på fredagen enda her, brutalt varmt og jeg har takket ja til baseballkamp. Ble lovet servering så får bare holde ut.
Det er ikke blankt alt som er øl Appelsinjuicen som er en lokal CDMX IPA er vesentlig bedre en mitt øl som er en lokal engelsk sommerøl. bra d er lørdag et sted i verden. For da er det greit med øl etter en hard uke
Er den god? Kjøpte sånn på Walgreens i stad. Men den står i kjøleskapet før den kan drikkes i morgen.
God lørdag fra arbeidslivet. Natthelg i prosessindustrien. 17 dager langfri om 6 dager. T-50 til neste langfri, og avreise SEZ Hold ut
God formiddag fra Bangkok. Her er en sen frokost nettopp inntatt utomhus. Den internasjonale Beer day tok jeg på forskudd i går, da jeg parkerte meg selv på «manneparkeringen» på the Taproom inne på Central Chidlom senter. Der har de masse godt øl og det skiftes stadig ut i nye sorter. Ha en flott lørdag
God morgen fra Oslo vest som bader i sol. I dag blir det vandring gjennom parken og bort til markedsdagen i Bogstadveien. Videre ned til slottet og videre gange til Sørenga for middag. Tipper det blir kollektiv på returen. T-21 høstferien på Sicilia. Ha en fin lørdag alle IF-ere
Mornings fra Oslo! Våknet til gladnyhet fra KLM, etter forrige helgs miserable retur fra Amsterdam med kansellering og forsinkelser som brakte oss seks timer senere hjem enn planlagt, har de gått med på å betale ut fire ganger standarderstatning for familien, og det er jo et greit plaster på såret.
God morgen i varmen fra Nordvest. Ct nr 2 for i år ticket inn iløpet av natten så nå blir det en tur til Canada neste år på meg og eldstemann. Det ble Toronto for enkelhets skyld pga mengde ledige billetter. Da får vi planlegge besøk til Niagara falls, CN tower osv...
Morn fra godstolen. Første kaffe er inni kroppen. Snart blir det rundstykke og egg, med litt 50% trumf skinke, muligens salami i anledning salamidagen. Det smaker vel ekstra bra? I dag er planen å male sokkelen. Kjedelig, men det må gjøres. Får feire øldagen samtidig, men ikke for mye. Synes det er kjekt med opplysinger som i OP’en Ha en herlig lørdag!
God føremiddag frå residensen i eit solbadande Sunnfjord. No går turen ut for utearbeid. Plenklipping, lauvraking osb. Madammen skal i slutta lag i dag, so då blir det litt meir heimebonus på underskrivne. Det trengs, all den tid madammen ikkje er informert om haustens reiseplanar til EBB, TPE og BNE/MEL... Spørst om eg ikkje må feire øldagen med ei Hansa Pilsner, @kjeeli.
Morn fra vest! En raskt bad på Solastranden før jobb. Herlig sydenstemning! Godt vi har aircondition på jobb, for her skal en sitte å steke resten av dagen. Ha en het lørdag!
Bedre drikke på bakken i Canada. AC loungen på YUL er ikke Polaris kvalitet men er et godt skritt opp fra den vi besøkte i Toronto. Tror uansett @jgroneng fikk best i glasset