Hei folkens Tok et kjapt søk, og fant ut at det ikke sto så mye om dette. Så da informerer jeg litt heller Har du et AMEX kort fra før, eksempelvis fra jobben, får du halv pris på ditt amex kort nr 2. Jeg har fra jobben, og ringte dem. Fikk beskjed om at jeg da automatisk skulle få halv pris ved neste forfall på mitt Platinum kort. (Var visst ikke vits å gi dem beskjed). -Sutcivni-
Hvilket Platinum-kort får du da 1/2 pris på? SAS-versjonen eller Centurion-lineversjonen (ekte Platinum)?
SAS-versjonen for meg. Jeg liker også optimismen bak at det ikke er vits i å gi dem beskjed. Begge årene jeg har hatt kortet, og skulle fått halv pris, har de glemt det og trukket meg hele beløpet. Det har blitt rettet opp ekstremt kjapt etter en kort telefonsamtale, men det er verdt å ha et øye åpent.
Lurer på om det gjelder Centurion-linekortene også? Fra 5000,- til 2500,- i året er bra avslag på årsavgiften i tilfelle.
Men gjelder halv pris også for Centurion line-kortene ved firmakort, eller gjelder dette kun SAS AmEx-kortene?
Det var det jeg tenkte meg. Platinum holdes utenfor ja. For drøyt å slå av 2500,- pr. år. 300,- (Green) og 600,- (Gold) kan de greit leve med.