Jeg har nettopp fått bestilt følgende first tur i november: OSL-FRA LH FRA-HND ANA F (Bytter til Lufthansa dersom det blir ledige billetter 14 dager før) NRT-SIN ANA C (oppgraderer til First dersom det legges ut billetter) SIN-CGK SQ F CGK-BKK TG C BKK-ICN TG F ICN-FRA OZ F OSL-FRA Det jeg har tenkt å få med meg er The Private room i Singapore og First Class loungen til Thai i Bangkok. - Er det slik at jeg kan gå inn på alle star alliance sine lounger på de ulike flyplassene? - Noen som har flydd lignende rute tidligere som har noen tips både når det gjelder flygning og flyplass? - Er det noe jeg bør vite om i forhold til service på de ulike flygningene i first kabin?
For en rute!! Reisebrev forventes! Med alt for mange bilder!! Angående LH F ut av FRA så hadde jeg sjekket tilgjengelighet helt frem til avreise. Da vi var på tur i påsken booket jeg turen kl. fire og bar avgårde to timer etterpå
ANA hadde en del ledig da jeg jobbet med routingen, men ut av FRA er det LH F som gjelder spør du meg med FCT og det som hører til
Jeg har bare søkt for 1 pers.. men trådstarter skriver jo også "jeg vil få med meg" ikke "vi vil få med oss"
Jeg ville ikke droppet ANA F uansett.. Får du det til SIN, konge, men skal du FCT så må du ha litt tid der, ANA banker Lufthansa i lufta..
Kjemperuting du har fått til her må jeg si! Jeg har ikke prøvd alle selskapene eller lounger du rekker over her, men kan hvertfall chippe inn at lounge opplevelsen på ICN, dvs Asiana F, på ingen måte er minneverdig.
Klart den er. Flott "aristokratisk" lounge uten noe bullshit, men er absolutt et fint sted å tilbringe en time eller to
Kan tildels forstå, det er ikke FCL eller IST eller DXB Gold, men den var fortsatt veldig bra. Litt mer aristokratisk, mye sitteplass sammenliknet med antallet gjester. Bra mat og fin drikke. Den mangler ingenting egentlig.