God morgen fra hjemmekontoret! Videomøte fra 0845-1130 med kun 5 minutters pause... bra jeg har en nespressomaskin på pulten. Coronastatus: konformasjon er avlyst og flyttet til høsten. Selvfølgelig ikke bare en tilfeldig dag, men den dagen det står at Singapore Airlines skal levere oss (ikke konfirmanten, men mor til han) til SIN, i C, og F i retur. Utrolig dårlig planlagt dette. Så, siden SIN-turen ikke kan flyttes (uten å tape en CT, samt seter på C og F som ikke vokser på trær), må konfirmasjonen vel bare flyttes Blærgh! Håper dere får bedre nyheter i dag...
Her har snøen akkurat gått, så det er ikke så veldig grønt.. Kanskje det kommer et bilde i morgen? Må jo ha noe å gjøre i morgen også.
Kjære doktor! Når man reiser alene på en laaaaang flygning i en A330 med konfigurasjon 1+2+1 så sitter man ikke i 1D med mindre man er sikker på at 1F er ledig ....
Du har så rett, så rett, det er nå så lenge siden sittet i et fly, at jeg har glemt hvordan sete 1D og 1F er konfigurert, du må tilgi meg, det var Coronaen sin feil(jeg er uskyldig)
God formiddag fra Trondheim Her er det et forbai**a skitvær med regn og vind....*FYSJ* Da må man jobbe litt da....månedsavslutning da... Ha en fortreffelig tirsdag
God formiddag fra coronaville! Her går dagene tilnærmet i ett, legger merke til at det våres utenfor vinduene, ukens høydepunkt blir levering av matforsyning fra Meny på døra i morgen, innedag nr 23 and counting
1H blokkeres for reservasjon for andre enn Diamant og Pandion frem til et par dager før avreise. Her er også feste for spedbarnskurv. Så kun disse som kan reservere dette setet på forhånd. Legg inn varsel i expertflyer, så kan du snappe setet når det blir åpnet. (så sant ingen av de ovennevnte har tatt det da)
Hvis vi skal kjøre VM i Mose, så vinner jeg helt klart... Hater mose(!) Forbruket mitt på Plen GTI, Plenrens, Mosefjerner og div lurium overstiger snart reisebudsjettet
God ettermiddag. moren min opereres for kreft as we speak, håper alt går fint ... fuck kreft. annet spm: kommer norwegian til å gå konkurs? har mye cashpoints og vil ikke miste dem. hva burde gjøre? de forsvinner vel
Like for FUCK kreft, der er vi 2, hvis ikke alle på IF+hele verden! God bedring. NAS på vei til konk, Kjosern selger seg ned, kursen faller...Men ikke konk enda...Gi det 2-3 mnd til!
1500 spenn? Da er det bedre med å ødelegge tomlene, de pengene holder jeg av til reisebudsjettet Corona varer ikke evig, heller ikke hytte karante, reise osv... Ser på dette som en kortsiktig investering med F og bobler innen 1 august og Norge AS er da, dermed friskmeldt
God tirsdag fra BGO, hjemreisedag fra offshore livet, her er det stille og rolig helt til du kommer airside og ser til høyere på Bølgen & Moi, der sitter folk som sild i tønne... De er vel alle offshore arbeidere på tur hjem så da er det vel "greit". Hadde booket fullflex slik at jeg kunne hoppe på 14:30 til TRF men det skulle vise seg å bli kansellert i god tid, plan B blir da 17:20. Ha en ellers flott dag.
Jippi, jeg er løslatt. Karantenen er over, så nå er det rett på nærmeste champagnebar for å feire. Eller, vent nå litt... Pokker...
EDIT: Det betyr at Champagneria i Frognerveien, selve originalen som har eksistert siden 2005, etter planen skal fortsette som før.