Tirsdag i romjula, som vanlig en sommerdag med 28 graders solskinn, og familien skal ned å bade i det 28 grader varme vannet. Formiddagen blir tilbringt på kontoret ved å finpusse skattekortet også bærer det ned på stranda.
Morgongrynt frå Værnes! Stuptrøytt etter ei altfor kort natt. Sånn blir det når fakirflyet er einaste moglege variant... Elles ser det ut til at dette er det nærmaste Værnes kjem ein lounge for tida: Framleis gledeleg jul, gode medforumistar!
God morgen fra Sørlandet. Livets første CT tikket akkurat inn og med nok poeng på konto kan man forhåpentligvis realisere drømmen om å fly langt og helst i F.
God morgen! Håper føret er bedre i dag, for jeg må ut og kjøre bil. Litt budbil på dagen i dag, med diverse gjøremål rundt omkring. Så julekakesmaking, før middag med venner. Merker jeg kunne sovet et par timer til, men det får bli en annen dag. Nyt dagen, folkens!
God morgen. Ispanser på 5cm snø. Det føles som å vandre på tundraen, bortsett fra at det har vi aldri gjort. I dag er det mere tv-sjakk. Selv om jeg har mistet litt sansen for MC er det en fornøyelse å lytte til Bae & co. T-12 til LHR. Ha en fin dag, alle IFere!
God morgen fra innseilingen til København. Ser i nc appen at Villa har oppgradert meg, det var en hyggelig melding våkne opp til Vi koste oss på skipet i loungen og Sas appen ga oss tilgang Jentene var med på sitt vante hesteveddeløp og det var hun yngste som stakk av med seieren Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser
God tirsdag fra Oslo! Her skal straks to nært antikvariske CTer med tilhørende poeng omsettes i faktisk forflytting i 30.000 fots høyde. Senere i dag går ferden til Tokyo via IST med hele familien, to veldig spente tolvåringer har gledet seg lenge til dette.
Kvakk! Starten dagen i Helsinki. Pushbacktraktoren trengte 4 forsøk på å få oss ut, de måkte rullebanen mens vi takset til de-ising og måkte på nytt rett før vi tok av, men har kommet vel frem til FCT. Måtte gå hit selv, men må si jeg trives mye bedre her enn hos La Premiere.
Dfds, de begynner bli litt slitne. Greit ta skipet ned når man blir noen dager. Uaktuelt med t/r seilas lenger. Jentene vant en tegnekonkurranse med Dfds, så reisen ned kostet den nette sum av 1NOK. Med tilgang til lounge. Grei pris det Fint vær her da
Morn fra godstolen! Fri i dag, jobb de neste to dager og så fri igjen. For et liv… og da kun fem arbeidsdager før ferden til Bangkok. Gleder meg!
God formiddag fra Porsgrunn. Det ble brodder og pubtur i regnværet i går. Var visst mange fornuftige mennesker som holdt seg hjemme pga glatta. Ganske glissent oppmøte til å være boxingday. Nuvel. Liverpool vant, og jeg fikk fatøl. var hjemme kl 0030, så helt fin form her nå. Ha en stø dag
Viste ikke at skattekort måtte sparkles og pusses ned. Kanskje jeg kan trimme bort noe selv med finere sandpapir som basis for skattekortet?
Gratulerer. Da er det bare å finne en fin F reise med gode reisetider til en attraktiv destinasjon på et tidspunkt en har ferie.
God midt på dagen fra Stavanger. Ikke beste formen her i dag, men det kommer seg nok til i morgen. Ute har det kommet hagl og det var heller ikke greit. Julen har jeg fått ryddet bort og fått det opp på loftet. Påskepynten ble satt klar, men får nok vente litt til før den settes fram. Ha en fin fin tirsdag