God ettermiddag fra hovedstaden. Begynner å konkludere på sommerferien nå etter at København gikk i vasken. Så da bestilte jeg flybilletter nordover i juli. SAS GO 2.009 pr voksen og ungdom (ingen ledige ungdomsbilletter) 1.582 pr barn Norwegian Lowfare + (inkl 1 stk bagasje og setevalg) 1.279 pr voksen 499 ungdom/barn Enkelt valg der, altså. Sparer jo penger på masker også
Det står ikkje på viljen. Etter å ha funne loppekassa i går kveld vart eg liggjande å søkje på fly til AKL... Det var veldig fristande!
En kommentar til, klarer ikke la vær (moderator får slette om dette er utenfor) Jeg har booket tur til østkysten av USA i høstferien, men kan ikke si det frister å reise dit om dagen. Nå venter jeg nesten bare på at de første statene melder at de vil bli selvstendige land og melde seg ut av unionen.
The Thief er definitivt innenfor. Har du et NCC P. kort, følger de obligatoriske perks med Maten og vinpakke i stil, uklart om Spa avd. er åpnet?
God kveld fra hovedstaden Den nye arbeidsuken og måneden startet med at vi fikk en ny kollega på avdelingen så dermed ble formiddagen tilbrakt på kontoret for å ta imot vår nye kollega før ettermiddagen ble tilbrakt med workshop via Teams på hjemmekontoret. Alt i alt en grei start på uken, særlig siden velkomsten for ny kollega betød både kaffe og boller på resten av oss også for å feire litt Nå brukes kvelden til å vurdere sommertilbudet til Nordic Choice om 10 netter for 8000, det er vel egentlig ett ganske så bra tilbud når sommeren planlegges innaskjærs... Nyt kvelden folkens