Tirsdag er også en dag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Points4Fun, 09. nov 2021.

1. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,979
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra hovedstaden og en grå og våt dag. Akkurat i dag er jeg glad jeg jobber på kontor...

T-3 LHR

Ha en strålende dag:)

Calling, EndreD, Earl and 14 others like this.
  2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    Høsthilsen fra hjemmkontoret, nærmere bestemt foran peisen. I dag er en fin dag å teste ut veden jeg har kjøpt inn for vinteren fant jeg ut.

I går startet jeg forøvrig uken sterkt med trening på kvelden, men ble en smule demotiveret når jeg kommer på treningssenteret og ambulansepersonell rullet en fyr på båre ut fra garderoben :eek: Han så sprekere og yngre ut en meg, så kan jo muligens tolkes som et signal om at en må trene mer... eventuelt at trening er farlig?

3. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,253
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen, widerøe bringer meg til BGO og nesten helt hjem, må uansett tilbringe natten i Bergen for å nå flyet videre til neste jobb i morgen så da blir jeg der over natten. Tidelig opp i morgen så jeg tenker at noen enheter til lunsj etterfulgt av litt byvandring høres ut som en god plan :)

Calling, EndreD, Earl and 13 others like this.
  4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen.

Nå er det endelig booket, jule ferie, julenissen er i år nok en gang tyrkisk, og denne gangen har Swiss og *A skylden.

Vi reiser med erkerivalen til SK, og vi gleder oss, Antalya og 5*, beregnet ca. 1 kg vekt oppgang pr dag ;)

Ha en super dag folkens.

5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,879
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Dagen ble litt lysere. Et langvarig aksjeforhold ga endelig en avkastning som overstiger bankrente. Kanskje reinvestere i noe grønt, det er jo så moderne. Chartreuse?

Vanskelig å finne bonusbilletter til BKK utpå vårparten. Stort sett bare Thai som dukker opp, og de er det vel fortsatt 90 dagers grense på.

Ha en utbytterik dag.

6. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    T-3 LHR ja, gikk noen flashbacks der ja :p (håper det går bedre med deg enn med meg :D )

Earl, ArthurDent, Kaffen and 4 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag!
    Eller.. Alt jeg gjorde av endringer på en powerpoint i går kveld er borte. Så dagen er ikke så veldig god akkurat nå. Kanskje presentasjonen blir bedre av å lage den en gang til? :rolleyes:

Sjefen har kalt inn til tapas og møte etter arbeidstid i dag. Satser på at det betyr ekstra tilskudd til reisekassen. :cool:

Ha en bedre tirsdag!

8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,911
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Seff signalfeil og buss for tog hjem i går kveld, isteden for direkte tog fra OSL. Hard langhelg i Liverpool.
    Lurer på om grunnpromillen sitter i ennå?, selv om det ble bare cola zero på flyturen hjem fra MAN i går.
    Nuvel bedre og bedre dag for dag. Skal heldigvis jobbe overtid til helga, så slipper da og forholde meg til "djevelens munnvann".
    Ha en promillefri dag

Last edited: 09. nov 2021
    Calling, EndreD, Earl and 15 others like this.
  9. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra gullstuen. Kort tur over til CPH for kursus resten av uken. Bud gikk igjennom, fortsatt usikker på om det er lønnsomt, men gitt 4x så ser jeg verdi i det ihvertfall. Minstebud

EndreD, Earl, RoadKing and 8 others like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,054
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten en tirsdag .. sol og godt vær som alltid!
    Verdens vakreste by ..
    89E2CC7B-D8C2-4596-854E-FC59308A7AA2.jpeg

Calling, EndreD, Earl and 9 others like this.
  11. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,010
    Bonuspoeng:
    183
    Tirsdag, og jeg har vært en tur å kikket på noen ruiner. Folkene der spådde at Jorda skulle gå under 21 Desember 2012, så det var mange som freaket ut på grunn av dette, men som dere ser så lever vi enda og ruinene står der fredelig også i dag :)

ruiner.jpg

Så nå blir det hjemmekontor på gjengen her nede i Playa Del Carmen, så blir det bading i en Cenote i ettermiddag tipper jeg :cool:

Calling, EndreD, Earl and 8 others like this.
  12. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,950
    Bonuspoeng:
    183

SayWhat, Kaffen and drsyk like this.
  13. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag frå det Vestlandske.

Trur det var den vinden til @ArthurDent som blåse rundt husveggene her i natt og holdt meg våken deler av natten.

Boss-spann lå slengt over alt på ein sidevei eg kjørt ein tur på, måtte kjøre slalom enkelte steder.

Fikk endelig lagt om til vinterhjul i dag, eller lite å melde om.

Ha ein god dag videre.

ArthurDent, Calling, Berlioz and 7 others like this.
  14. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Vinterjul ja.... Det må kanskje bilen ha også?:(

Jaja, høsten betyr studenttid og med det blandingen av forventning og kaos på jobb.

Studentene blir stadig yngre, mens jeg er like kjekk som før. Rart det der.....

Hvordan er det med Thai F for tiden? Er det noen som finner noe disse 60 dagene før?

ArthurDent, Calling, EndreD and 4 others like this.
  15. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,856
    Bonuspoeng:
    183
    ArthurDent and SayWhat like this.
  16. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,991
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Sarpsborg!

På kundebesøk idag og i morgen. Var her for to uker siden og lå da på det meget tvilsomme Hotel 1016 Olav Digre. Ikke langt unna negative stjerner på det hotellet ..
    Denne gang blir det Scandic. Som faktisk var billigere enn Olav Digre var sist. Det skal nevnes at Scandic var fullt forrige gang, så kanskje derfor Olav Digre var så dyrt.

T-31 BGO (for å besøk Mormor)

ArthurDent, drsyk, EndreD and 3 others like this.
  17. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    ArthurDent liker dette
  18. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,016
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra Phuket

Skal ta litt mer positive bilder enn sist. Stranda ble besøkt dagen etter de forrige bildene, og selv om det ikke akkurat var kamp om solstolene, så merket jeg en antydning til optimisme. De lokale jeg pratet med mente det hadde begynt å ta seg litt opp og de håpet og trodde nå at ting skulle bli bedre.

På strandpromenaden var det faktisk ganske så mange food trucks. Kunne jo ikke gjøre annet enn å støtte de litt økonomisk. Synes flere fra forumet burde ta turen og gjøre det samme snart :)

Katabeach5.JPG KataBeach4.JPG

Upsaker, ArthurDent, drsyk and 8 others like this.

Del denne siden