God morgen fra Turkish loungen på BKK. Vurderer flytte meg til Thai og Singapore sin, den her var ikke all verden. Fikk knipset et fint bilde fra hotellet mot golfbanen i går kveld. Ha en fin tirsdag alle bonusnisser
Enig i at TK sin lounge ikke er helt det store, og jeg hadde nok forventet litt mer av Thai på deres egen hub. Singapore er min favoritt og EVA på en god andreplass
God formiddag fra bassenget ved Carlton hotel i Bangkok. Også for oss er det hjemreise i dag, men vi tar nattflighten med Lufthansa via München.
Good formiddag fra Bali, sol, varmt og om noen timer happy hour nyt sommeren. Litt gøy med innflygingen til dps å følge med på flightradar. Fruen rister bare på hodet
God morgen! I dag skal jeg faktisk på bortekontoret, for det kan slås sammen med en tur på IKEA etter trening. Håper alle har tatt ferie, så jeg kan være alene på IKEA. (Hahaha) Håper alle har en super dag!
God morgen fra Larvik! Avreise til Kreta og Yannis Villa idag. Rødnese skal få oss dit i ettermiddag. Legger ved bilde fra fjorårets opphold i samme villa. Ha en flott tirsdag!
Før .. i gamle dager, da IKEA på Slependen var det eneste IKEA i Norge, var det mange fra hele landet som reiste til Oslo og IKEA og tilbrakte hele dager der i ferier .., I dag reiser de til Tusenfryd ..
God formiddag fra Risør. Regn og grått, ikke det sommerværet vi håpte på. Har en Thon+ opplevelse vi skal prøve å innløse. To treretters på Egon i Arendal m drikke. Fruen får kjøre, så tar jeg dobbel drikke Ha en tørr dag
God morgen fra MBT, nok en dag med hjemmekontor. Årets sommerferie er planlagt inn, det blir uke 32 i år. Greit å planlegge allerede så det ikke blir glemt, som i fjor. Skulle vel brent noen poeng å reist langt men det blir fjellheimen på Helgelandskysten og i Børgefjell. Håper alle har litt Extra flaks i kveld
God morgen fra Oslo. Grått men til tross for hva yr sa, tørrskodd til kontoret. Ønsker alle en fin en.
Jepp. Det var Norges største feriemål. Hadde de gitt Trumf, så hadde det vært største feriemålet for IF'ere i dag. Dagens fun(?)-fact. IKEA lå først i underetasjen på Nesbruhuset (best kjent som Bellevue Hotell) langs E18. Øverst i bildet er Holmen skole.
God morgen fra indre Viken. Nå har sommerferie begynt (1. til 30. juli) og det var deilig å puste ut i går og nyte første feriedag. Jeg og min kone har bestemt oss for å besøke familie i Marbella (Costa Del Sol (AGP)) men tar først 4 netter på Melia Costa del Sol i Torremolinos fra torsdag. Blir fine saker!
God morgen, fortsatt fra Pula, to dager til hjemreise. Blir ikke samme nedtelling som for utreise . . . . Dagens solstråler skal utnyttes, og så kanskje en bytur for adspredelsens skyld. Ha en fin dag!
God formiddag fra Tønsberg, Mens @Maggie m/fam setter kursen hjem fra smilets land, setter vi kursen mot OSL for avreise til smilets land. Etter mye frem og tilbake med SAS så lå endelig billetter i innboksen igår ettermiddag og vi kunne endelig informere junior om årets sommerferie. Intens pakking og litt rydding/vasking står på agendaen før avreise i ettermiddag. Parkering på OSL i fellesferie var ikke bare bare. Alt var fult bortsett fra p10 som skulle ha 2800kr for 11 netter. En hyggelig reseptionist på comfort runway ordnet heldigvis en park-stay-fly deal til under halve prisen. Noe jeg er meget takknemlig for.
God formiddag fra ALC "the home of Ryan Air". Loungeløs tilværelse er alltid litt kjedelig, men bare jeg kommer meg hjem i rute så venter GOT-FRA-SIN i LH C på torsdag Måtte bare ut med 15900kr per pers med 3dagers stopover i SIN og så videre til BKK med Thai C og hjem i Swiss C. Det må vel sies å være god pris bestilt helt på tampen av Juni. Gleder meg stort til både byliv og avlsapping på Koh Samui etter å ha lest alle morgenoppdateringene her inne de siste dagene. Ha en fin flydag!
Forsåvidt fornøyd med Thai sin Prestige lounge. De andre er nokså slitne. Syns TK leverer greit på mat, men kjedelig lounge ja.. fordelen er at den er nokså stille når alle går andre plasser.
God kveld fra hovedstaden. En grei dag på kontor og befaring unnagjort, og nå nyter man sofaen med god samvittighet. 3 arbeidsdager igjen til litt ferie så det går nok unna! Nyt kvelden folkens
God kveld kjøre medforumister! Stille fra denne fronten med mye arbeid de siste månedene. Alldeles flydødt siden turen til Bahamas og Miami i desember Nå er en riktignok på oppløpssiden og snart blir det tur til Island med hele storfamilien - det gledes Er det noen som husker hva en får servert på en 2,5t tur OSL-KEF med SAS? Avreise kl 10:00. Reiser både med ungt, "ungdommer" og godt voksne.