God morgen frå over Polen ein plass. Avgang 10 min før tid lovar bra for å rekke gjengen i kveld. Ledige midtseter all over og to pax på dei ni radene med Plus. På minussida så sit lille stinke rett framfor meg, og augene tårar seg kvar gong herren bevegar seg og odøren spreier seg i kabinen. Tør ikkje tenke på korleis det skulle gått med tette luftdyser... Ha ein fin dag alle sammen, og til nokre; vi snakkast i kveld!
God føremiddag frå Sunnfjord. Nokre timar til på kontoret, so går turen til Oslo (regnar det?) via Bergen for Fly&øl i kveld og konferanse i morgon. Dette vert stas.
Nei, jeg har ikke sånne apper ... blir forvirret av sånt. Husk da jeg lærte programmering og om EDB brukte vi hullkort og sto i kø på regnesentralen for å få kjørt dette på RUNIT ... Norges største datamaskin på 1970-tallet. Så kom det en utskrift på minst 200 sider som alltid startet med ordene «fatal error»
Flighten er berre 80 min, men fikk ein kopp kaffi eg kan holde under nasa. Morgenstemning deluxe plutselig, nett så eg kan høyre Grieg om eg let att augene.
Fatal Error, er byttet med "blue screen" , eneste forskjell at data maskinene er blitt mindre, og skjermene tynnere+litt raskerer. Ikke minst "alle er avhengig av datamaskinen" i dagens samfunn... En dag på jobben med serverkræsj, medførte til full kaos, forvirring, ingen resepter, sykemelding, i det hele tatt hadde ingen oversikt, ble da kølapp system og vi ropte opp nummer, og skrev med pen og papir, den gamle resept blokken ble funnet fram(full av støv) og telefoner ble brukt, en fikk en hel annen hverdag... Totalt utenkelig idag, for et mareritt det var, heldigvis var serveren oppe å gikk etter 1 time, og tenkt det etter arbeidet dette medførte på kvelden...
Hva skjedde når du gikk over 15.000likes Ny pokal? Premie? En telefon fra IF? Qatar Qmiles? Et BA Gold card? Fortell fortell
Så skuffende, men den har jeg også hørt et par ganger, både før, under og etter reiser og til vanlig 3-4ggr pr uke
Avixlo har stasjonert seg på O'Learys på TOS før han skal ut å fly SK4417 for å treffe flere av dere ikveld