God morgen fra Quality airport hotel Gardermoen hvor fineværet er på vei. Nå er det straks frokost før bilturen fortsetter sørover. Blir nok en liten "harrytur" som Sponheim sa til Nordby shoppingsenter iløpet av dagen før vi ender opp i Gøteborg. Og T-8 til avreise retning statene igjen i de eleverte klasser. Det gledes. Ha en fin sommertirsdag
God sommar frå solskinet i Sunnfjord. Det er alltid litt surt å ringe til SAS for å kansellere eleverte langturar til fine destinasjonar, men slikt går det når våre svenske vennar brukar so infernalskt med tid på å få sendt kjøkenet over fjellet. Vi får håpe det vert råd å få seg ein langtur ein vakker dag.
God formiddag fra sørlandet. Vi satser på en tur til Stangholmen fyr i dag kl 12, når ferja begynner. Kjølebag m kaldt drikke, solkrem og bok. 16 grader i sjøen ..digg
God morgen fra SAT, endelig hjemreisedag. Turen går med UA til IAD, innenrikstur på 3,5 time før det blir LH til FRA og videre til OSL. Forhåpentligvis hjemme til lunsj på onsdag. Da starter endelig sommerferien, som varer helt til 15 juli.
Bon dia di Bonaire! Solen er oppe, fuglene kvitrer og jeg må bruke IF for å holde meg oppdatert på hvilken ukedag vi har kommet til, kan man ønske mer for en sommerferie? Ingen konkrete planer for dagen, men må en tur bort på fylkesgalleri. Og hente computer som er klar etter batteriskift, etter det blir det vel å teste at batteriet fungerer som det skal med en tur eller to under vann!
God morgen fra Milwaukee. Her er det ganske kjølig, måtte ta på genser. (Kan hende det er pga A/C..) Kort kjøretur i dag, til ORD for å levere bil, for så å fly til SEA via SLC. Jeg har 30 minutter på SLC, så det blir spennende å se om både jeg og kofferten kommer frem til SEA. Tror kanskje jeg skal pakke tannbørsten i håndbagasjen. I morgen skal SAS ta meg hjem via CPH. Så starter resten av sommerferien. Ha en fin en!
Seattle er gøy! Anbefaler en øl eller fem på Central Tavern, peppret med musikkhistorie i og på vegger og generelt et kult sted
Ja selvsagt, må ha blitt mer enn fem øl på meg Central saloon er det, men Lindas Tavern har bra burgere
Jeg har akkurat fått et tidligere fly, direkte til Seattle, så jeg får mer tid. Jeg har derfor byttet hotell til et som ikke ligger ved flyplassen. Så da blir det Central Saloon på meg.
Litt spenning/variasjon i hverdagen. UA2250 ble omdirigert til RIC så her sitter vi å blomstrer mens vi venter på fuel og ny avgangstid mot IAD. LH418 som skulle bli LH419 og ta med til FRA fikk omdirigering til DTW. United er jo tullete nok til å la folk få ga av flyet om de vil, blir jo kaos bår alle skal ombord igjen. Kommer meg sikkert hjem etterhvert