Tirsdag og på reis

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 15. mars 2016.

  1. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra et tåkefylt Bergen. Skal visstnok bli 15 grader og sol idag. Første smak av vår :)

    Men jeg er på Flesland og venter på sk246 som skal ta meg til Oslo. Fikk tidlig melding igår om at sk248 var kansellert og jeg ble flyttet over til sk246. Tror sk248 må være en av de mest kansellerte avgangene i Norge. Sikkert ikke mange Pax på den, tipper jeg.

    Så at sk244 er forsinket også, så regner med stappfull flight.

    Måtte solen skinne og varme godt hvor enn dere måtte være :cool:
     
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Manila. Solen skinner ikke, grunnet skyer, men den varmer fremdeles godt.

    Har søkt tilflukt i fastfood-sjappe i Intramuros for nedkjøling.

    Guidet tur er planen for morgendagen, men hvor bør jeg dra?
     
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra solfylte Sørlandet!
    Ser ut som det blir minst like fint som i går med langt over 10 gradet (minst 12 :) ).

    Ha en fin dag - litt nærmere påskeferie for vi som har det ;)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hamburg

    Grått og trist i dag igjen.

    Møter med Airbus og BCD står på kalenderen i dag før easyJet tar oss til Amsterdam

    Ha en fin torsdag
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,764
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo.

    Lærer støtt og stadig nye ting, og etter litt nytteløs krangling med datamaskinen i går går det hittil på skinner i dag. Nå er det bare å vente på at "Please wait..."-vinduet forsvinner og alt forhåpentligvis fungerer strålende -- hvis ikke er det nok noen som er mindre fornøyd med at jeg har drept testmiljøet vårt.

    Ha en solid tirsdag!
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Dævven. .. this just in:
    .[​IMG]

    Ha en fin dag
     
    Travellingalf, Earl, tommy777 and 2 others like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Her skinner solen og snøen smelter. Kan knapt bli bedre.
    Greit med litt oppmuntring etter gårsdagens generalforsamling i borettslaget. Er jo alltid en idiot som skal gå mot strømmen og være uenig i alt og alle.... Er nok derfor jeg drikker!

    Eneste dagen denne uka uten program på kvelden. Tror jeg skal unne meg en time på øyet. Unga har forlangt lasagne til middag. Blir vel en råd med det også da.

    Å dra på sightseeing tur i Manila, i den trafikken, i den varmen unner jeg ingen.... Spesielt i tidsrommet 13 til 22 da trafikken er som aller verst. Skal du på sightseeing så start kl 6 om morgenen, da kommer du iallefall rundt.

    Man kan se mye av å få en kjøretur gjennom forskjellige områder av Manila. Her er jo alt fra skyskrapere i Makati til slummen i andre områder. Alle små sjapper og verksteder som ligger rundt forbi, hvordan folk bor og lever osv osv.

    Ellers finnes det jo et Air Force museum ved militærbasen ved siden av den nyeste terminalen på flyplassen i Manila. Den er jo verd et besøk for en flyentusiast!

    God fornøyelse!
     
    tommy777, Larata and mathiasfe like this.
  8. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Corinthia hotell i London. Overskyet og småsurt i byen i dag, men ett par pils og Adele-konsert i kveld retter opp for manglende solskinn :)
     
    Travellingalf and tommy777 like this.
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Trondheim
    Straks siste hånd på regningene til div. forsikringsselskap, deretter hjem til ferdig middag og hentede unger i barnehagen. Man setter pris på besteforeldre innimellom :):)

    Ha en strålende tirsdag :D:D
     
    Larata liker dette
  10. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke fult så god dag fra Mo i Rana.. kom til hotellet etter en forholdsvis lang dag med jobb, for så å finne ut at toalettsaker og ipad ligger igjen hjemme i Trondheim. Fml.. ut på shopping jeg da..
     
    LN-FHU liker dette
  11. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Hilsning fra EVE.

    Venter på SK4095, før Luftwaffe skal ta meg videre til Frankfurt og Miami imorgen :)
     
    LN-FHU liker dette
  12. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter i Senator Lounge i Zürich og sender bilder av Cola light og Wasa-knekke til kjerringa, for å bevise hvor mye stress det er på jobb...(Risotto ala Milanese)
     

    Attached Files:

    tommy777, LN-FHU and Fnate like this.

Del denne siden