God morgen, På tide med en pause etter å ha jobbet en times tid, så nå blir det ut å gå til hjemmebakeriet for litt frokost. Været er fint (ble fint igjen i går kveld), og om noen arbeidstimer er vi halveis til ny langhelg. Startet tidlig i dag da jeg i ettermiddag skal til optikeren, frisøren (ser ikke ut på håve) samt skifte dekk (utsatt altfor lenge nå) og trolig lufte sykkelen noen timer. Ha en fin dag. Mvh Fjordheim
God morgen fra Trondheim Sykkeltur til jobb om morgenen er en fin måte å våkne på -fuglekvitter er nydelig musikk. Idag blir det sommersko på kjerra...endelig 20" er savnet. Ha en nydelig tirsdag
Morn fra hjemmekontor. Ser rett på holmenkollen som lever i en annen årstid, og der er det jaggumeg kommet fersk snø Hadde denne utsikten for nøyaktig to år siden... en annen tid... Ha det kjekt, og god bedring til alle med reiseabstinenser.
God morgen fra hovedstaden! Her er det grått, men jeg tror vanningen hjalp på grønnfargen på plenen. Aldri så galt, osv. Starter dagen med litt hjemmekontor, men så må jeg ut på kontoret en tur etterpå. Det blir en skikkelig ekspedisjon. Føles i alle fall sånn. Har nesten glemt veien, og husker ikke om jeg la nøkkelen på et "lurt" sted.. God tirsdag!
God morgen fra Viken. 2020 er et år vi sent vil glemme, det er da alle våre drømmer, håp og livslysten ble frarøvet, integritet ble oppløst, menneskehetens enorme tap, der samfunnet lider en dyster sjebne, vi sent vil glemme. Veien er tung og mørk, lyset i tunnel er forbi våre blikk, det er skummelt og mystiske kryp glimtes på baken. Mange dystre tanker svipper innom den rasjonale tankegangen, der optimismen er på gli. En forsetter med små skritt, bortover tunnelen, den virke evig lang, veien er lagt foran oss, men igjen er den så turbulent. Det er ikke bare å forsette å gå, en blir mer forvirret, skal vi snu? Det er ikke mulig når en har kommet så langt. 2020 er snart omme? I enden av tunnelen venter 2021...Den vi begjærer skal ta oss imot med åpne armer og gi oss den fortapte kjærlighet nok engang, full av reiser og lounges i F, fantastiske destinasjon med gourmet måltider og champagne av ypperste kvalitet og vel så det. For 2020 skal vi sent glemme... Nå er det vel snart helg? God tirsdag idag.
Dagen i dag er virkelig en merkedag! Noen ting som har skjedd: - Mytteriet på Bounty - Billy the Kid rømmer fra fengsel - Dark Side of the Moon blir nr 1 på Billboard i USA. (Og blir på listen i 741 uker) - Fugleinfluensa oppdages i Danmark.. - Kong Haakon og kronprins Olav fotograferes foran Kongebjørka i Molde - Kon-Tiki setter seil mot Polynesia Og noen folk som er født 28. april: - Johan Borgen - Lee Falk - Saddam Hussein - Ann-Margret - Terry Pratchet - Jessica Alba Nedtelling til mine (noen mer usannsynlige enn andre) bookede bonusturer: T-99 LAX / SFO SK C T-133 EWR SK C T-185 HND NH F T-206 BOS / ORD SK C T-257 MIA / EWR SK C T-275 HND NH F (ego-trip) T-288 EWR SK C T-310 ORD SK C (ego-trip) T-320 SFO SK C De to første ser jeg på som usannsynlige (men håpet dør ikke så lett!). HND krysser jeg alle fingre og tær for at skal være mulig å gjennomføre. BOS er ikke så nøye. MIA er i januar 2021, da må det vel være mulig å reise?? HND skal gjennomføres, da det er ny kabin NH F De tre siste er trøste-bookinger.
God morgen fra Larvik! Ikke mye vårvær å se idag. Men kanskje det kommer i løpet av dagen. Tenkte å ta en telefon til SAS idag for å høre om det er mulig å endre hjemreisen fra HKG til noe mer spennende enn LX C. SQ er fortsatt stengt for booking så det er begrenset med gode muligheter i C. Eva Air skal jeg jo fly på utreisen
Det er morgen, men en god morgen må man droppe å kalle det når man ser ut. Som @drsyk og @holmen så skulle man gjerne ha glemt 2020 men det er vel på vinteren og ikke på sommeren man går i dvale...
Goood tirsdag, savner fly, savner hun snille damen som serverer deg deilig morgenkaffe i innenriksloungen på Gardermoen. Tror jeg har pådratt meg flydepresjon.
Mornings fra Sølvbyen. Lite å glede seg over i dag, så vi trøstespiser sjokoladeboller fra Meny. På den positive siden blir det fellesfjernmiddag for å feire svigerdatter. Kanskje rydde litt først siden vi skal på "tv". God tirsdag ønskes for alle.
For å si det på IT språket: Vi venter på en ny versjon (2021 versjonen) fordi denne versjonen (2020 versjonen) har virus...
Jeg kommer aldri til å glemme dagene mellom 12.mars og 19.mars 2020 … fra Erna ringte og sa vi måtte komme hjem til vi endelig landet på solkysten .. … du verden for noen dager og de er behørig dokumentert på InsideFlyer ..
God tirsdag fra den arktiske hovedstaden som idag veksles med sol og skyer. Jeg går inn i de siste dager med denne utsikten Ikveld skal det skrives under en kontrakt og fra Mai flytter vi inn i større leilighet sør på øya. Mister utsikten men jeg er definitivt klar for å oppgradere fra 14 kvadrat + bad og kjøkken jeg må dele 4 andre til en 58 kvadrat leilighet jeg kommer til å ha med en kamerat av meg. Dette blir bra! Så da ønsker jeg alle en flott tirsdag uansett hvor hen i landet den tilbringes
Dette er et innlegg som det blir litt rart å trykke "like" på, for jeg liker ikke at du havnet i en slik situasjon, men jeg liker at dere klarte å komme gjennom det fint og at du har dokumentert prosessen.