God morgen fra hjemmekontoret! Første to møter er unnagjort, tredje kommer snart og eller går dagen med å finlese en rapport og gi innspill på hva som eventuelt må forbedres. Samme opplegg i morgen men minus møtene. Var så heldig at jeg fra før av hadde sperret hele dagen for noe som det ikke ble noe av, men siden jeg ikke har fjernet det, bookes det heller ikke nye møter. Kjekt det. Ha en flott dag alle!
Dessverre, det inkluderer i følge "a very stable genius" inntak av klorin eller andre løsemidler. Det innebærer at hele registeret kan bli korrupt...
Hei fra Grenland. Fått klipt håret og fikk hanka inn en t/r oslo-arn-mia i business for meg og frua i januar. Får ha denne turen som back-up plan, hvis Seychellene i september blir kansellert? Forhåpentligvis kan vi reise på begge
En praktfull langhelg skal det bli. Undertegnede oppdaget at legendariske Britannia i Trondheim gjenåpner i morgen, så langweekend med fruen er bestilt, inkludert (nå må du lese @jgroneng ) en helaften i Speilsalen fredag kveld. Det gledes ustyrtelig over å endelig komme seg ut og lufte seg litt igjen. Rett nok ikke fly, men det er da iallefall tur! Prikken over i'en er hvis gode gamle kafe Bristol er åpen med verdens beste Georgine kake, da står lykken i taket