Tirsdag og sommer

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 09. juli 2024.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,065
    Bonuspoeng:
    293
    Min venn yr har sagt t sommer skal på en rask visitt på solkysten i dag.
    I dag skal min datter teste CPH-ATL på tur til TYS og Tennessee i dag, og jeg selv skal besøke helsevesenet i dag for prøver og tester. (Helt ufarlig)
    Tenkte jeg skulle forberede meg på å bli president om en ti års tid. IMG_5591.jpeg

Calling, EndreD, Earl and 17 others like this.
  2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,527
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Også her er solen kommet på visitt og det er en deilig morgen. Blir et par kjøreoppdrag på formiddagen samt litt grisling i hagen.
    Ha en nydelig tirsdag :)

IMG_2958.jpeg

Calling, EndreD, Earl and 15 others like this.
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.
    Elsparkesykkelturen hit var små kaldt for å si det mildt. Solen skinner i alle fall

Ha en fin tirsdag alle bonusnisser:)

Kristian, Calling, EndreD and 12 others like this.
  4. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,737
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen denne tirsdagen. Da jeg kom på jobb var det første min sjef spurte om: Har du lyst å være sosialarbeider i dag?
    Det innebærer altså å reise sammen med helsesjefen rundt i de kommunale boligene for å se om det bor noen der som ikke skal bo der.

Ellers så skjer det ikke mye her nordpå. Må kanskje lære meg å legge meg tidligere eller så er det tegn på at jeg er klar for ferie.

Så ha en flott tirsdag sommer alle sammen!

Kristian, Calling, EndreD and 15 others like this.
  5. magnusant

magnusant LTG

Likes mottatt:
    1,030
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra dagens andre gullstue (ARN).

Etter å ikke ha fått sjekket inn hjemme, måtte jeg prøve meg på automat på OSL. Etter å ha scannet pass, fikk jeg beskjed om at frequent flyer data var feil, og om jeg ville legge til manuelt.
    Måtte jo nesten det da, siden jeg vil ha fast track.
    Merkelig, siden systemet kjente meg igjen for å sjekke inn med TG videre i kveld, og jeg har fått velge throne-seat kostnadsfritt med LX på returen.
    Automaten på OSL nektet å godkjenne mitt LH Senator-nummer, og jeg måtte til slutt legge inn EBG for å nå innsjekk før fristen.

Ellers meldes det om Kronenburg 1664 blanc i gullstua på OSL.

Her fra gullstua på ARN ser jeg at søta bror allerede har nye alliansepartnere som flyr.
    IMG_0950.jpeg

Calling, EndreD, Earl and 14 others like this.
  6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,298
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Eg kan stadfesta at sommaren er innom og vitjar litt lenger nord i Vestland - Norges California. Eg har fått trumf og feirar med kaffi. Det blir vel lang og elevert tur ein vakker dag. Men akk so lenge til. Eg får nyte sola og varmen her i Sunnfjord enn so lenge.

Calling, EndreD, Earl and 9 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,449
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.
    Skal en lite spennende dag i møte, og det er helt topp. Setter pris på begivenhetsfrie dager :)
    Teller ned til ferie, kanskje jeg skal avspasere på fredag? Viktige spørsmål...

Ha en herlig tirsdag!

8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,469
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra LHR.
    Kom meg til slutt inn i Senator-loungen, etter en strafferunde tilbake til resepsjonen fordi computeren sa nei.

Ble sjekket inn hele veien i BKK, også på separat booking LHR-FRA-OSL. Fikk boarding pass og greier.
    Men, der var det ikke registrert at jeg var Senator. Selv om det ligger inn på bookingen, og alt vises riktig. Mannen i resepsjonen knatret i vei på tastaturet, og la inn Senator-nummeret mitt på nytt. Da fikk jeg lapp med qr-kode.

LH-appen klarer ikke å vise boarding pass, mens Brussels-appen gir meg info om neste flight. Merkelige greier.

Jaja. Jeg kommer meg vel hjem, vil jeg tro.

Har fått epost om at Trumf er overført. 1300 Trumfdollar blir jo litt poeng..

Skal jobbe resten av uken, før sommerferien faktisk starter. Det er meldt en haug med bøtter med regn i morgen, skulle tro jeg var på vei til Bergen?!

Ha en fin en!

Calling, EndreD, Earl and 11 others like this.
  9. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

Her kan det meldes om tiltagende mangel på arbeidslyst og motivasjon før ferien starter neste fredag. Har vært et tøft år arbeidsmessig så har ingen dårlig samvittighet over at effektiviteten ikke er 100% nå for tiden.

Det eneste som mangler er litt varme kvelder så man kunne benyttet terrassen til å nyte en bedre GT eller to. Spesielt etter besøk på The Ginstitute på lørdag, der vi fikk komponert vår egen gin på Portobello Road Gin Destillery.

Ønsker alle en stålende en!

10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,879
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra stueloungen. Man sover best i egen seng, især når man er trøtt!

Gårsdagens SK4479 i plus gikk greit, og på rutetid. Fyllingsgraden var så vidt over 66%, så vi beholdt vårt ledige midtsete uten fremmed innblanding. CC var våkne og smilte noen ganger. Polarrullen var på plass, og smakte bra sammen med Ringi. Kort sagt: Bestått!

Edit.
    Vi tar med en kommentar om serveringstilbudet på KKN også. Narvesen selger selvfølgelig pølser. Pris kr 59 står det med stor og tydelig skrift. Og med veldig små bokstaver står under "Spise her, kr 64". Så tusenkroners spørsmålet er: Hvor mange sjekker inn, går gjennom en langsom sikkerhetskontroll for så å ta pølsa med og spise et annet sted? Her har nok Narvesen en hyggelig statistikk!

Ha en fin tirsdag, alle IF-ere. Husk å spise der du er!

Last edited: 09. juli 2024
    Kristian, Calling, EndreD and 10 others like this.
  11. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Sol ute men litt mørkt i sjelen.

Da er det greit med både kake på jobb og en meningsfull hverdag, som er travel. Men som skaper noe positivt i andre liv. Tror og håper jeg da.

Calling, EndreD, Earl and 6 others like this.
  12. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,538
    Bonuspoeng:
    183
    Lunchhilser fra en benk i hovedstadens Østmark.
    Det dukket jo opp en sommerdag, innimellom vestlandsværet vi er velsignet med denne julimåneden, så her nytes det Riesling for alt det er verdt. I morgen kommer visst syndefloden tilbake, så skal se det må nytes noe godt på balkongen i ettermiddag også.

Ha en fin dag, om den er våt eller tørr.
    20240709_134720.jpg

Calling, EndreD, Berlioz and 7 others like this.
  13. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    Bra en har IF for å holde seg oppdatert i hvilken dag det er, feriemodus begynner å sige inn og begrep om hvor i uken man befinner seg viskes sakte ut, når man ikke brått minnes på det siden restauranten en vil booke bord på har søndagsstengt.

Ligger an til nok en fin dag her på Bonaire.

IMG_0401.jpeg

Huspelikanen er igang med frokosten, ha en super tirsdag!

Calling, EndreD, Berlioz and 7 others like this.
  14. pineapple_juice

pineapple_juice Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    779
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra OSL, som er fylt til randen av sommerens feriereisende!
    SAS skal frakte meg til LHR, hvor BR68 står for tur. Royal Laurel Class betyr forhåpentligvis LPGS i glasset i kveld! Hummer er forhåndsbestilt.

Calling, EndreD, Earl and 6 others like this.
  15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,298
    Bonuspoeng:
    183
    God tur frå ein kjekk ung mann som gjerne skulle vore med. Får klare meg med SAS Plus (og øko) til årets sommarferie.

holmen and pineapple_juice like this.
  16. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,118
    Bonuspoeng:
    183
    God tur:) Jeg tok den turen for et par uker siden og da hadde de ikke LPGS lenger dessverre.

pineapple_juice liker dette
  17. magnusant

magnusant LTG

Likes mottatt:
    1,030
    Bonuspoeng:
    93
    Litt ustabil Champagne-leveranse på EVA virker det som, men generelt et supert produkt uansett.
    Utenom en litt lat flyvertinne en gang har de alltid overgått mine forventninger. Vurderte virkelig å prøve å bytte over til de for flighten til Bangkok i dag, men det ble prioritert å komme frem litt tidligere.

Calling, EndreD, Earl and 3 others like this.
  18. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,890
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Reykjavik.

Flyttet ut av forrige leilighet, nå venter det en lat uke på Sagaøya.

IMG_3247.jpeg

19. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,150
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld hilsen fra den magiske byen i Tashkent. Meget populært sted for lokalbefolkning og kazakere som bor på den andre siden av grensen.

IMG_9499.jpeg

Last edited: 09. juli 2024
  20. magnusant

magnusant LTG

Likes mottatt:
    1,030
    Bonuspoeng:
    93
    Det er jo derfor man må elske dette forumet.
    Litt utenom det vanlige

Del denne siden