Tidlig morgen fra hovedstaden. Overskyet, men muligens sola kommer en liten tur frem. I dag skal det spises, drikkes og bonusprates på Sumo. Men før den tiden så må det jobbes litt. Ha en god dag.
God morgon På Valdresekspressen på veg til Asker for styremøte. Ser dårleg ut med hensyn til fly og øl, men skal sjå kva me får til, men det ser ut til å bli litt voldsomt å reise til Oslo før middag. Må bli etter, om det er att nokon... Så om nokon skal kjøre forbi Asker i kveld, så sei ifrå!
T-3 Vy bringer meg til området rundt OSL i dag, men ikke for å fly dessverre. Og der kom det feil på togsettet og... Jaja. Bare jeg rekker neste tog videre så er det greit Ha en god tirsdag på bakken, på skinner og i luften.
God morgen fra Trondheim Det regner...og skal en holde seg nogenlunde tørr er det vel bare å finne fram regnklær for sykkelturen til jobb Ha en tørrere dag
God morgen! Her er de første 50km unnagjort på sykkel. Snart klar for 100 til! Håper jeg er i live så jeg får tatt en øl på Sumo i kveld. Før den tid må Tallinn ringes for sjekk av F tilgjengelighet Ha en nydelig dag
God morgen. Fikk i går beskjed om at jeg skal på Nathionalteateret med frua ikveld. Hvilket også innebærer middag, så min deltagelse på Sumo utgår. Men jeg ønsker alle andre en riktig trivelig kveld
Hei Jeg heter Otto. Jeg innrømmer at jeg klaget på den varme sommeren i fjor, og at jeg nå klager på den kalde sommeren i år. Sees på sumo i kveld for flere trosbekjennelser.
God morgon frå eit grått og vått Sunnfjord. Skulle vore i hovudstaden på seminar med påfølgande øl og flybonus, men den gang ei. «Neste år» som dei seier i Liverpool. Jaujau. Snart sommarferie. Utan fly dessverre.
God morgen fra Sandefjord Idag skal jeg pakke ferdig for min 3 europeiske hovedsteder tur før det skal busses inn til den norske Hovedstaden for å delta på fly og øl bonus for første gang Ha en god tirsdag alle sammen
Fly>>>>> Vy... Det røyk kurset gitt. Jaja. Må på jobb i stedet. Kunne vært verre. Dublin holder motet til en forbanna ingeniør oppe. Dannelsesreise med to erfarne herrer må jo bli bra!
God morgen fra Intercontinental Malta. Godt og varmt med over 30 grader, passer fint for ettermiddag på bassengkanten med ikke noe særlig for dress og kontor. Enkel frokost; Ikke noen flere bilder fra frokosten i loungen men pre-dinner i går kveld var bra; Ble ett hakk oppgradering denne gangen, til suite; En av fordelene med suite er at man får fri tilgang til infinity poolen på 19. Ellers så er det minimum spend på 60€. Ha en strålende dag folkens
God morgen fra et heller grått Vestland (hører du Eddie47?.. Måtte til og med finne frem plast for å dekke til nystøpt betong i går ute på Havstrilelandet) Men nå går ferden mot BGO og OSL. Er med andre ord på vei til Sumo i hovedstaden. Ha det fortreffelig og tørt.
God morgen fra Drammen. For en fantastisk dag, når rettsvesenet støtter et utfall, som gir cash i lomma, pga svært manglende ferdigstilling av et bolig prosjekt, mislykket investering, blir likevel lønnsom, hva er flaksen for at det skal skje. Feires i kveld på SUMO. Sees i kveld til de som møter opp... Ha en super dag i luften som på bakken. Send PM om du trenger å haike innover, pønsker på en plan å få med madammen som sjåfør
15 grader , regn og vind! Sitter og venter på bussen! Var på BGO til SK4159 og hentet min sønn, han kjørte meg hjem i min bil og forsvant til hytten! Så må far ta bussen til doktoren for å planlegge Vancouver-Seattle tur .. sikkert ikke stuerent med bobler siden det er midt på dagen? Ville vært på Solli i kveld, håper de er ferdig med skytingen.
“I only drink champagne when I’m happy, and when I’m sad. Sometimes I drink it when I’m alone. When I have company, I consider it obligatory. I trifle with it if I am not hungry and drink it when I am. Otherwise I never touch it—unless I’m thirsty
På fredag, lørdag og søndag .. er i utenrikslounge kl 09.30(?) på fredag .. er boblene fremme til frokost #2 da? Planlegger 5 frokoster på fredag .. @Stuttfeiten er 5 innenfor?
Heisann og god tirsdag fra Oslogryta. Var innom SAS på Lysaker i dag for en brukertest av digitale plattformer. Satt en halvtime med to hyggelige svensker og booket en tur til Japan først på mobil og så på web mens jeg klagde og skrøt av de ulike aspektene. Hadde håpet at det skulle være ny funksjonalitet, men dette var av eksisterende produkt. Ble etterpå spurt om jeg kunne tenkte meg å være med på flere brukertester i fremtiden, så det kan hende de har noe under utvikling. K