Det er tirsdag her også, men lite tur. Fikk Disney+ i bryllupsdagsgave i dag, det var hyggelig. (Selv om jeg nå ser at man kan få 500 EB-poeng for å bli abonnent.. Det gikk jeg glipp av ) Snart helg!?
God morgen fra Viken. NCC på 50% rabatt ved div. måltider, der middag er booket på The Thief Ellers venter felles dugnad i Covid 19 teltet. Pussestøv er noe herk i øyne, øre, nese med mer. Må ut å reise snart, men hvor? Bali resterende 3 dager, er jammen ikke lett når barna og fruen skal si sitt, ut i bushen var ikke aktuelt... Frykt ikke finner et eller annet, mulig litt Marriott, har noen fine hoteller, eller annen snacks. Ha en flott dag videre.
God morgon frå Sunnfjord. Endelig er det kaffi å oppdrive på jobb frå grytidleg om morgonen. Då kan vel sommarferien offisielt avblåsast. På tide vil enkelte kanskje hevde når det berre er 305 dagar att til neste flytur. No begynner det å nærme seg nok poeng på kontoen til å booke returen og. Etterkommar nummer to er berre to månader unda å arrivere i dag. Både eg og madammen er bra tomme for idear til namn. Gode forslag til namn for ein kjekk, ung sunnfjording mottakast med takk. Takk for tipset, @holmen. Når eg kjem heim skal eg sjå Frost Neidå. Skal bli kjekt å sjå Simpson igjen.
Hvor kan du få poeng? Har sjekket Viatrumf og SAS. Edit: Fant det her: https://onlineshopping.flysas.com/dk/disney+-1/19237/
God morgen fra Porsgrunn. Flytur hjem fra Svolvær gikk fint i går kveld. Flott vær her, får ta en tur i skogen. https://telemark.dnt.no/artikler/nyheter/13354-urddlypa-nrturer-i-porsgrunn/
God morgen fra Trondheim! Følger med på et webinar på storskjerm, så jeg har tid til IF på et mindre skjerm Fikk en e-post fra SAS i dag, for en tur jeg bestilte for ca en måned siden og som finner sted i mars (Tokyo med Swiss). Ser ingen endringer sammenlignet med bestillingen så jeg lurer på hvorfor i all verden jeg fikk e-post med electronic ticket itinerary and receipt i dag... kanskje en hikke i et system? Ha en flott dag!
Den gikk jeg og glipp av. Hvor fikk man de 500? Nuvel, i disse tider er det dog en pølse i slaktetiden.
God formiddag fra Jessheim. Overskriften tirsdag og tur stemmer bra! I dag blir det SK 4524 til MOL og overnatting i rosenes by. Et skår i gleden er det at NCC dessverre ikke lenger har noe hotell i Molde, men i nøden spiser fanden fluer så da blir det Seilet i stedet. Håper at butikkene er åpne på OSL (la ikke merke til det i forrige uke...) så jeg kan få investert i et par nye skjorter i farta... Ha en strålende en!
Så man flytta på en av Norwegian sine 787, er det bare lufting eller har de startet opp IC? Noen som vet?
Jeg har vært borte i at kun flightnummer endrer seg og ingenting annet. Det var riktignok United og ikke Swiss, men kan jo være noe tilsvarende.
God ettermiddag fra Romsdalen Gårsdagen ble sjokkerende nok brukt på det fysiske kontoret! Det er første gangen siden 12. mars, så det var jo en begivenhet for meg og andre som fikk bevitne det I dag er det derimot tilbake til saltgruvene (hjemmekontoret). Kaffen er bedre, men ikke så mye kake som blir servert her hjemme. Må kanskje ta opp det siste der med madammen. Det er sikkert lurt når hun er 6 mnd på vei med ny arving Ser på kalenderen at jeg skulle vært i Amsterdam i dag, men det er selvsagt utsatt på ubestemt tid som det meste annet. Ha en fortsatt fin tirsdag