God morgen, litt rufsete vær i dag! Har i nesten 30 år bodd i enden av en blindvei med sjøen som nabo før vi flyttet til ny og moderne leilighet. Våknet i natt av blinkende lys og lyder utenfor. Rett over gaten, 4 politibiler, 2 ambulanser og en legebil ... Er vi flyttet inn i et gangsterområde? En død, en skadet og en buret inne ... Fra terrassen: Ha en flott dag
Du verden! Og så oppe på "den pene siden av byen"!? Vi får trøste oss med at det i i det minste bor en stødig IF'er der oppe som trekker snittet i riktig retning
God morgen fra det sørlandske. Har kommet meg på jobb, og angrer som en hund at jeg ikke fikset en takstein i går. I ettermiddag /kveld skal det hølje/lave ned, og "handyman-jobben blir noe griseri. Det nyankomne grågås-paret som kanskje har lest avisoverskrifter om klimaendringene har visst trodd at mars på Sørlandet bare er brus og boller. Vi som bor her vet bedre, men ytterst ved kysten får vi håpe på at snøen kommer "ferdigmåket". Har måttet rydde litt i bookingene, og står nå bare med en tur igjen. Det skal jeg rette litt på til kommende helg med doble SAS-MC poeng. Ha en mest mulig snøfri dag!
Ojsann. Er hakket betre tre timar nordover på nemnde kyst. Arvingen tangerte persen på 12 oppvakningar i løpet av ei natt, og kaffimaskina sit Service-ljos lyser etter berre tre koppar. Heldigvis berre to dagar att til arvingen skal få opplæring i trippeltrumftorsdag. Vonar det vil hjelpe på både nattesøvn og humør.
Fant akkurat ut av at jeg egentlig har et sete på en 737 M8 i morgen til SIN med Silk air. Blir jo selvfølgelig ikke noe av da sq har satt alle på bakken. Så da gjenstår det å se om de setter inn annet fly eller kansellerer. Kan bli litt vell spennende mtp sin-lhr natt til torsdag. Ingen hint på verken mail eller expertflyer enda. Ha en fortsatt nervepirrende tirsdag!
God morgen fra hjemmekontoret rett utenfor OSL. Det var 14kalde når jeg stod opp så det var ett enkelt valg med frokosten; grilling så klart; Håper på bedre forhold i morgen, da er det Hilton på CDG som får besøk. Frys forsiktig folkens
God morgen fra gullstua. Landet litt før 08 med SK908 fra NYC, og videre connection innenlands går ikke før 14:00. Knappe to timer med søvn på turen i natt. Ha en bedre tirsdag
Lurer på hvor mye NSB har betalt for det nye navnet: VY Det neste spørsmålet må så være, hvor mye vil det koste å omprofilere? Jeg kaller Nettbuss for NSB ....
God morgen fra kontoret på Lørenskog. Surt og kaldt i dag, og i kveld skal det komme store mengder med snø, så her blir det å hamste inn nok forsyninger til å overleve minst 48 timer uten å komme utenfor døra... Leste 240 millioner over 3-4 år et sted. Rett og slett sinnsykt...
Jeg har (I likhet med den ATSKILLIG yngre IF fra Bestfold/Nordens Paris) bakgrunn som speider. Var i samme patrulje som min storebror, og vi fikk raskt tilnavnene : NSU og NSB....Det sto for henholdsvis Noe Sent Ute, og Noe Sent Bestandig. Den gang i verden fantes det (I tillegg til statsbanene) faktisk biler fra: NSU Motorenwerke, -som litt senere gikk inn i og ble en del av VW konsernet .
God ettermiddag fra Seychellene. Dagens to dykk unnagjort med stil, nå nytes en dekompresjonspils i skyggen. Etterpå skal jeg en tur å hilse på skilpaddevennene mine for å sjekke om de fortsatt liker å bli klødd bak øret, med mindre de har løpt til skogs.
En av modellene fra NSU var den første serieproduserte bil med Wankelmotor ... Wankelmotor var et av temaene på muntlig eksamen i tekniske fag ved examen artium i 1972 .... PS. NRK melder at navnebyttet fra NSB til VY vil koste 280 NMOK, men sjefen sier at dette glatt tjenes inn igjen ... høyere priser eller flere passasjerer pga VY??
God ettermiddag fra Trondheim Telefonkø til IF er veldig givende....NOT Fotballkamp på tv med kompiser i kveld -vafler og hjemmerørt jordbærsyltetøy hører med Ha en strålende dag
Ringer du InsideFlyer? Det er forøvrig tirsdag her jeg er også, og snart kommer visst snøen. Skal være barnevakt i dag og i morgen, det blir spennende! Snart helg?
God tirsdag fra Nordens Paris Ser at folk har skjønt seg på Bestfold NSB er nazist partiet i Nederland mens deres NS er det norske (for et sammentreff) Her i Nord er det snørikt og noen få minusgrader. Om bare 15 dager er det tur til det litt varmere England Ha en god tirsdag alle sammen!