God morgen! Solen skinner her på andre siden av landet også. (Vi er jo strengt tatt på vestkysten vi også, og dette er jo den opprinnelige solkysten. ) Dagens plan er å kjøpe is. Og starte på en ny bok, da jeg leste ferdig den forrige i går kveld. Ha en fin en!
God morgen fra Mosjøen. Brutalt varm natt, selvsagt ikke noen luftavkjøling på rommet. Hjemreise startet om litt, posisjoneringssystemet sier 11timer og 11 minutter i kjøretid.
God morgen fra Ryfylke! Det nærmeste flyrelaterte herfra, er barnas «flystyrt» fra i går, som man kan skimte på bildet
God formiddag fra Grenland. Fruen kjøper solkrem, jeg har vært i varmdisken på Meny. Sola skinner, og vi skal ut å sole oss ved sjøen.
God formiddag fra Hedalen. Gårsdagens eventuelle frykt for bjønn kan avlyses etter besøk i Hedalen stavkirke. Bjønnen er ferdig skutt og stoppet ut. Ha en trygg tirsdag!
Ikke ille litt sørover for @Eddie47 heller. Pakke litt ned i hytta, og 2 netter på quality AirPort Sola nå, inkludert kongeparken med minstemann, før det bærer ut i Nordsjøen 2 uker.
God formiddag. Fikk klinsjet Upper til IAD, og venter bare på billettering. Endringen er allerede registrert hos VS og seter valgt. Derimot er gamle poeng ikke refundert ennå, noe de ble før ved endringer. Er det noe nytt at disse kommer tilbake senere?
God morgen fra Lisboa! En rask først natt på et billig hotell ikke så alt for langt fra flyplassen. Nå venter dusjen og så skal vi prøve å finne en plass å oppbevare bagasje, før vi tilbringer dagen i Lisboa og så drar til Cascais i ettermiddag og sjekker inn på Sheraton der. Lufthansa i C ble en fin tur og reisefølge som aldri har reist i C tidligere var fornøyd. På MUC-LIS var det en fantastisk hyggelig pursher som takket meg for å være gullmedlem hos TK før avgang og som fulgte opp oss alle i C tett under hele flyvningen. Forhåndsbestilte mat til oss begge på MUC-LIS og jeg gikk for Currywurst! Det var faktisk veldig godt. Ha en strålende dag!
Morn fra Helgeland! meldes om fare for bading og is. Håper vi ikke når 33 grader idag Ha en strålende dag!
God formiddag fra København. Siste strekket gjenstår før vi er hjemme igjen. Flyet er stappfullt så ingen seat block i dag. Da er det hurtigvask av klær som skal til før vi skal på neste tur i morgen. Hektisk med ferie!
God akkurat-bikket-ettermiddag fra Elba. Topp ute. Kokvarmt inne uten AC så nå blir det noen strenge ord med hotellet og evt. får vi finne oss et enda finere sted med fungerende AC. Den lille bordviften vi tok med i bilen var verdt sin vekt i gull i natt. Men først skal dagen nytes mens noen italienerne visstnok fikser biffen med kald luft. Ha en avkjølt en!
Tidlig morgen her på Bonaire, klokken snart syv, men både jeg og solen er alt oppe. Hopper straks i bilen for kjøretur over øya til østkysten hvor det er ut med båt for å titte på skilpaddene og kanskje en stingray eller to. Ha en strålende dag!