Tirsdag siste juni

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 30. juni 2020.

  1. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Vi får håpe det. Gamle Sogn og Fjordane har vore lite plaga siste tida. Hadde vore kjekt om det held fram slik.
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  2. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    Dagens bonus... tikker inn e-post fra Trumf om at jeg ikke må glemme trippeltrumf på torsdag. Hadde gått meg hus forbi, men da er det bare å gjøre seg klar :)
     
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Lett kjølig og småregn i storbyen i dag
    EA6095DC-1F59-4284-B300-754CCB6A76E8.jpeg 7E45FC40-FF28-4E9C-875B-321268DE8E19.jpeg
     
    ArthurDent, Earl, Avixlo and 3 others like this.
  4. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,991
    Likes mottatt:
    10,918
    Bonuspoeng:
    183
    Overskyet og regn i Vesterålen i dag også, så da utgikk dagens topptur.

    Ble istedet en tur til blåbyen Sortland før vi dro videre til ei rorbu på Stokmarknes. Screenshot_20200630-145818_Gallery.jpg
     
    ArthurDent, Earl, Avixlo and 6 others like this.
  5. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    "Torsdag kveld, 25. juni, landet det siste flyet i den medisinske luftbroen av smittevernutstyr mellom Norge og Kina. Qatar Airways og Ethiopian Airlines har utført disse oppdragene på vegne av Helse Sør-Øst med Avinor som fasilitator.

    Over 80 ankomster har siden slutten av mars blitt fløyet inn til Oslo lufthavn. Det meste har blitt fløyet fra Shanghai, Guangzhou, Beijing og Tianjin i Kina. Det har også blitt fraktet 6 fulle fraktfly med engangshansker fra Kuala Lumpur til Oslo."

    https://ekstranett.avinor.no/osl/fl...tok-imot-siste-leveranse-av-smittevernutstyr/

    Pir nord på OSL åpner i morgen.

    [​IMG]
     
    Earl, Avixlo, LaDuden and 6 others like this.
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Dersom timeplanene åpner for slikt, så kan man jo forsøke på et 'Valgfri væske for inntak & flybonus'-treff. Velkommen nordover! I dag har vi herlige +5 og himmelens vidåpne sluser melder sin ankomst i horisontalen :)
     
    EndreD and Berlioz like this.
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    12,829
    Bonuspoeng:
    183
    Timeplaner må alltid ha rom for viktige hendelser, så et mini Fly & Øl/? må vi få til. Og så håper vi at multekarten verken fryser eller regner bort.
     
    Kristian liker dette
  8. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Da er jeg tilbake etter alt for mange dager hvor jeg har gjort andre ting.

    Så god kveld fra den Arktiske hovedstaden hvor det idag har vært overskyet og nå sier telefonen at det er 7°C
    Idag skulle jeg og 2 kamerater egentlig vært i Finland og besøkt verdens nordligste Treriksrøyse men siden bilen som vi skulle bruke streiket så er det utsatt til i høst. Han ene var jo fornøyd siden det skulle regne der borte..

    Jaja, imorgen går turen ned til Sandefjord med SK4433. Er en stund siden sist jeg var ute og fløy nå (21.04)

    Så ha en flott tirsdags kveld
     
    Earl and holmen like this.
  9. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Regn når man gikk til jobb og regn når man gikk hjem, men mellom der var man så heldig å få noen befaringer på jobben med oppholdsvær og til og med litt sol... i morgen skal man også ut på tur med møte i frisk luft, så satser på å slippe regn da.
    Kvelden tilbringes i sofaen med ballsparking fra England som underholdning, så det er jo aldri feil ;) :)

    Nyt kvelden :)
     
    Avixlo and Kristian like this.

Del denne siden