Tirsdag.....uten palmer

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 07. april 2020.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    Her er man på jobb og driver butikken , mens kollegene har pålagt ferie....
    Igår ble det et kjapt lite messenger-møte med kompisene, med dertil kjØLig drikke :D:D

Idag blir det trimmings og tur til Estenstadhytta :):)

Ha en strålende dag :D:D:D

Earl, Avixlo, Calling and 7 others like this.
  2. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,532
    Bonuspoeng:
    113
    Nok en god morgen fra Trondheim:cool:

Her blir det dagstur på hytta for å sjekke snøforholdene på taket, samt ta noen mål i annekset som snekkerne setter opp...

Ha en strålende dag:cool:

Earl, Avixlo, Points4Fun and 6 others like this.
  3. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,948
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Larvik!

Idag tar jeg bare en liten time på (hjemme)kontoret før en tur på kyststien kaller. Dagens rute er Nevlunghavn til Gusland. Å gå på kyststien er helt fantastisk og idag er været på sitt beste. Skyfritt, ingen vind og 11 grader. Perfekt!

2020-04-07 08_29_10-Vestfoldguide — Kyststien i Larvik.png

Fikk endelig brukt bookingfingeren i går og booket to turer til HKG. En i september og en i februar. Usikker hvilken som blir gjennomført men håper det blir en av de.

Ha en stålende tirsdag.

Earl, Avixlo, Points4Fun and 8 others like this.
  4. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal ha med noen få venner på krigshistorisk vandring i oljebyen idag. Er litt historienerd, så de skal få se hvor den russiske krigsfangeleiren var, hva fangene jobbet med (=bygge flyplasser!), hvor kjente motstandsfolk arbeidet, hvor folk ble fengslet og torturert, finne snublesteiner som markerer hjemmene til de jødene som ble deportert, samt vi skal på kirkegården og besøke krigsgraver og minnesmerker. Noe må man ta seg til.

Avixlo, Earl, EndreD and 9 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,727
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Strålende sol, og regnet i natt har fjernet en del av støvet etter at veien ble feiet natt til i går.
    Påskeferie er deilig, selv om man er hjemme.

I dag skal jeg bygge Lego.

Avixlo, Earl, Points4Fun and 7 others like this.
  6. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,948
    Bonuspoeng:
    293
    Points4Fun, holmen and Eddie47 like this.
  7. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret. Her har jeg vært igang i 4 timer allerede, det er fortsatt store mengder med matvarer som skal flyttes fra sentrallageret på Jessheim til regionallagerene i Stavanger og Bergen, og det er lite ledige biler i markedet nå, så det er et ganske komplisert puslespill som skal gå opp, men det ser ut til å løse seg.

Booket to turer i går, HAM i siste halvdel av juli og GND i midten av august. Får da håpe at ting har åpna opp litt til det.

Avixlo, Earl, Wiolenze and 6 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten .. ser ut til å bli nok en flott dag . CA425B84-0F4D-4A63-BF34-45F9F599DCD0.jpeg

Avixlo, Earl, Points4Fun and 5 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,727
    Bonuspoeng:
    293
    Avixlo, indahla, Earl and 3 others like this.
  10. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken...

Jippi påskeferie...NOT...
    Corona vs HKG 1-0
    Corona vs Hemsedal 1-0
    Corona vs Reisebasillen 1-0

Blir coronapåske jakt, med coronapåske egg, blir coronapåske tur i marka med coronakakao og corona mashmellow, corona Fifa og corona Lego er på lur, må se om finner noe corona gøy med guttungen...

Mens jeg reflekterer over hvor mye skade Corona egentlig har gjort, utover våre luksus problemer... Corona er bad karma? Corona er Satans verk? Corona er menneske skap? Jordkloden tar pay back? Nei dette får vi aldri vite.

Eneste vi vet, er felledugnad og en vaksine er vårt håp... Vi får være takknemlig alle mann for at vi slapp med livet i behold(enn så lenge). Da var coronapåske bønnen unnagjort...:)

God corona påske til de som begynner idag, til andre forsatt god dag ifra både jobb, enten på hjemmekontorer, på kontoret, sykemeldte, permitterte og andre versjoner av fri.

NorFlight, Avixlo, Earl and 4 others like this.
  11. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag frå Sunnfjord. Ein opnar DN.no og ser at børsen står i 747. Eit godt teikn for oss flynerdar?

Ute er Vårherre i gang å vaske Solkysten til påske. Det skal bli godt. Her vert det heimepåske, med toårsdag, kaker og god mat. Litt småfiksing i heimen må vel også til. Berre 109 dagar att til EWR. Høhøhøhø.

NorFlight, Avixlo, Earl and 6 others like this.
  12. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,490
    Bonuspoeng:
    183
    «God påske» fra Oslo!

Corona vs Sonictravel og familie 4-0

Etter noen bra dager er vi tilbake i en Covid-bølgedal. Dagen tilbringes på sofaen, kroppen som en klump gelé, svimmel og generelt lei, snart en måned i karantene/isolasjon.

Med ønske om en bedre dag til alle der ute!

NorFlight, Avixlo, Earl and 5 others like this.
  13. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,966
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra hovedstaden:) I år blir det ingen påske og vi jobber alle dager og kvelder, hvite som røde, med å produsere komponenter til COVID-19 testkit. Fantastisk å jobbe med dette nå og samtidig priviligert som slipper å tenke på permitteringer o.l
    Håper vi alle snart kan se slutten på dette og starte å fly igjen. Blir liksom ikke det samme i "loungen" hjemme som på LHR:p

Upsaker, Bolle, NorFlight and 7 others like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,619
    Bonuspoeng:
    183
    Rolig hjemmekontordag og uke foreløpig. Både reiselysten og behovet stiger.

Ble en liten elvetur i dag

F9C72874-1773-4CE7-ACC1-5899D675BC40.jpeg

15. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,515
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Trøndelag!
    Rolige dager her, for jeg avspaserer. Arbeidsgiveren virket fornøyd med det, selv om corona ikke preger min arbeidsmengde.
    Kjenner litt på at jeg burde ha vært ut på tur i morgen, men det får gå. 1/4 planlagte turer er nede for telling, de andre 3 står foreløpig... men vi får se/høre hva nyhetene blir framover. Mentalt er jeg så klar jeg kan bli for å ikke få reist i sommer, men håper virkelig at høstferien får stå.

Ha en flott dag!

drsyk, NorFlight, Avixlo and 5 others like this.
  16. Fjordheim

Fjordheim Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Haugeby, her er været rett og slett helt strålende, vindstille, sol og pt. 12C.

Har vært ute og luftet Bianchi'en noen timer for første gang på en stund, og det var veldig mange andre ute og både syklet og spaserte, og det ser ut til at de fleste tar hensyn.

I morgen passeres 4 uker med hjemmekontor, og jeg savner det riktige egentlige kontoret samt kollegaer, disse Skype møtene klarer ikke helt å erstatte samværet og de gode kommentarene. savner kantina også, spesielt på torsdager (godt varmt måltid) og fredager (lapper) :)

Og så er det da slik at det er fryktelig travelt (det er jeg selvsagt særdeles takknemlig for nå når så alltfor mange permitteres / sies opp), så nå starter arbeidsøkt nr. 2 for i dag. Må sikkert jobbe hele Påsken også, men hva gjør vel det, kan jo hverken reise, dra på hytta eller dra på særlig med besøk.

Jeg hadde tenkt meg en tur til Alpene på senvåren, det gikk jo ikke. Nå håper jeg at det blir mulighet for skiferie der igjen i 2021, men tviler. Og jeg har nå ikke vært der på snart tre år, savner det...

Vennlig hilsen
    Fjordheim

drsyk, NorFlight, Avixlo and 4 others like this.
  17. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,966
    Bonuspoeng:
    93
    Hyggelig å se at det er flere som lufter Bianchi’n sin i disse dager:) Den gjør seg så uendelig mye bedre ute på asfalt enn inne på rulle.

Fjordheim liker dette
  18. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Fuck, fuck og fucketi fuck...

Fikk i dag se fylkesmannens uttalelser på min dispensasjonssøknad.
    Og den var totalt 100% negativ. Fikk meg til å se ut som verdens største miljøkriminelle som ville bruke ca 2 mål med LNF område og bygge hus på der.

De snakker om fulldyrket jord, men det jordstykket er jo bare sand og det har aldri vært dyrket noe som helst der.

Og jeg som hadde håpet at jeg kunne sette igang med dette prosjektet kanskje allerede i mai, det kan jeg se lang etter nå.

Hvorfor skal en gjeng med byråkrater kunne uttale seg og bestemme all verdens shit uten engang å ha tatt seg bryet med å komme på befaring eller noe.

Dagens utblåsning. Bedre her enn at jeg skriver et svarbrev til saksbehandleren i Viken i affekt..

drsyk, Avixlo, Sonictravel and 2 others like this.
  19. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag. JACKPOT!

IMG_0153.jpg

Earl, LN-FHU, drsyk and 13 others like this.
  20. elgringo1964

elgringo1964 Med lem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra nord.
    Ingen Covid-19 her i huset enn så lenge, så med et lammelår klargjort for langtiddsteking i morgen og en Hendricks@tonic pluss skivet agurk og nykvernet pepper i glasset, så er det et slags liv dette og...:)

LN-FHU, drsyk, NorFlight and 6 others like this.

Del denne siden