Tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flyingdutchman, 19. okt 2021.

  1. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,401
    Likes mottatt:
    21,153
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag ønskes!

    Litt sent for en dagstråd?
    Anyway, T-24 til en tur til Amsterdam dersom Nederland ikke går i lockdown. Noe som det ligger an til å gjøre ifølge noen venner. Covidpasienter opptar igjen så mye plass på sykehus at vanlig drift forstyrres og behandlinger utsettes. Dårlig det.

    Ellers er det lite nytt å melde fra denne gården. Første kopp kaffe er snart tom og nr 2 hentes. I ettermiddag blir lunsj spandert på meg og skal jeg holde et lite foredrag. Blir bra det tenker jeg.

    Ha en flott dag!
     
    Last edited: 19. okt 2021
    RoadKing, holmen, obay and 9 others like this.
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Aldri for sent å starte ballet @Flyingdutchman :)

    Her i Olja er det egentlig dagen før dagen (hjemreise), men jeg har blitt bedt om å bli ett par dager til for å assistere under en årlig test og siden jeg ikke har de store planene der hjemme foreløpig så går det greit. Og når man ser været her ute i dag (tjukk tåke) så er det vel uansett ikke sikkert jeg hadde kommet meg hjem i morra.

    På fredag sendte jeg en forespørsel til SAS diamant e-posten om de hadde noe nytt om når online booking av Star Alliance bonusreiser vil åpne igjen, og i dag tidlig fikk jeg svar, men dessverre så var svaret mer eller mindre som forventa:

    Tack för ditt mail.
    Vi har ingen ny information gällande att öppna Star Alliance bokningar.
    Vi har varit på dom ett flertal gånger, men har ej fått något svar än.
    Jag får be dig avvakta lite till.
    Tack för ditt tålamod och ha en bra dag.


    Ha en fin tirsdag folkens!
     
    RoadKing, holmen, Jeanette and 9 others like this.
  3. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Goooooooooood morgen

    For en fin dag, den først snø fallen og kaos på veien, snøfreser`n ville ikke starte, gjennomvåt av svette, etter måkt gårdsplassen og strødd så det holdt, ble det er rask dusj og ca. 30 min forsinket. Heldigvis er jeg på et fastlege kontor, så det gikk ubemerket unna(kø ordningen er vel velkjent for de som frekventerer et FL`n kontor)

    T-17 LHR :cool:

    God tirsdag videre til samtlige, snø eller ikke snø:)
     
    Last edited: 19. okt 2021
    RoadKing, EndreD, holmen and 9 others like this.
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,624
    Likes mottatt:
    34,802
    Bonuspoeng:
    293
    T-5

    Helt overaskende kom det noe hvit ned på bakken i dag. Det gikk altså litt saktere til jobb en til vanlig på sykkelen som ikke har fått på seg vintersko enda.

    Ellers, er det definitivt hverdag :)
     
    RoadKing, obay, rimitone and 7 others like this.
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,895
    Likes mottatt:
    12,810
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra svogerloungen.

    Skulle vært på sjøen og dratt opp sei nå, men Yr spådde vindstyrke 9 og verre så det får vente til i morgen.
    Gårsdagens maskefrie flight var i full maskin og vanlig servering. Og intens skravling foran gardina. Det var nok en lettelse å bli kvitt tøystykket!

    Ha en fin tirsdag!
     
    RoadKing, EndreD, holmen and 9 others like this.
  6. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdagsmorgen fra det sørlandske!
    Trakk hummerteiene i går og jaggu satt det en veldig passe stor hann, der. Vi på det sørlandske sliter jo både med minimums-, og maksimumsmål, men denne krabaten var "ideell": 31 cm. :p:cool:

    Regvær til en forandring, og T-2 og T-9 til KRS-OSL-BGO T/R. Det river jo godt med 4x kampanjen.
    Har fått flyttet Japan-turen (m/sønn) til juni-22(og håper de i det minste åpner til dess), og har avbestilt S.Amerikaturen (m/datter) i januar. Ruger på de poengene og er i tenkeboksen der.

    Ser at jeg får en del jobbreiser i starten på ny opptjeningsperiode -fremdeles innenfor 4x kampanjen, så statusinntjening ser nokså lys ut. Så får vi bare håpe det er noe å bruke dem til (at SAS overlever).
    Ha en fortreffelig tirsdag, og kjør forsiktig alle dere som som har havnet i sørpe-/snø-/isuløkka!
     
    RoadKing, EndreD, holmen and 9 others like this.
  7. Andyfly

    Andyfly Fly me to the moon.

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    872
    Bonuspoeng:
    93
    Capture 3.JPG

    God morgen fra OSL - god stemning i snøkaos, men når kommer hun hyggelig baristadamen tilbake?

    Edit: hun (baristadamen)har gått av med pensjon, oh no.
     
    Last edited: 19. okt 2021
    Upsaker, RoadKing, EndreD and 9 others like this.
  8. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,403
    Likes mottatt:
    12,284
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland. Akkurat fått influensavaksine hos bedriftslegen. 16 dager til tur til balløya.

    Fikk mail fra consierge på Leslie Hotel,South Beach Miami, om at Ocean Drive er stengt, men at bell boy kan møte oss på Collins ave for henting av bagasje.
    Dette er ikke før i januar, så han var tidlig ute.
    Ha en virusfri dag
     
    Upsaker, RoadKing, EndreD and 9 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Regntungt på solkysten i dag, tror ikke det påvirker strømprisen på noe vis ..
    Men heldigvis ikke et snøfnugg i luften, her kommer det ned ferdigmåket ..
    4A5FD18D-BBC2-4001-B882-82D507A9D554.jpeg
     
    Upsaker, RoadKing, EndreD and 7 others like this.
  10. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,191
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag fra riksstaden. Heldigvis ikke helt hvitt på bakken innenfor ring 2 og kontor ned mot sjøen, så greit skodd, men helt klart hint på at man må få lagt om nå.

    Ønsker dere alle en god dag.
     
    Upsaker, RoadKing, EndreD and 8 others like this.
  11. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,223
    Likes mottatt:
    5,071
    Bonuspoeng:
    183
    Skikkelig drittvær, og +2. Har heldigvis time til dekkskift senere i dag. Kan fort komme snø selv i lavlandet nå. Ellers er det jo litt deilig å sitte inne mens regnet øser ned. Snart jul!
     
    ArthurDent, Upsaker, RoadKing and 6 others like this.
  12. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag.
    Solfaktor 50 må til. IMG_20211019_140012.jpg
    Her har de alt man trenger, øl, pinacolada, cocosnøtt, kylling, fisk og alt man måtte ønske.
     
  13. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Tirsdag, ja har vært litt i tankeboksen angående hvor jeg skal reise til vinteren, for som sagt så reiser jeg til CUN den 4 November og har booket i Playa Del Carmen for en måned. Siden Asia nå åpner opp, så ser jeg det som veldig praktisk å komme meg over der så fort den måneden i Playa Del Carmen er unnagjort, da jeg heller vil være i Asia enn i Mexico, for Mexico var bare en kriseplan i grunn for meg. Så da fikk jeg endret AF booking i C fra 20 Januar til 11 Desember, så er jeg i ferd med å jobbe med logistikken i forhold til å komme meg den andre veien til sola før jul, håper å ha kommet meg til Thailand da :cool:


    Booking.jpg
     
    ArthurDent, drsyk, Spielhaug and 2 others like this.
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra kontoret!
    Her går det slag i slag, og har altfor lite tid til IF. Ikke bra.
    Men, det gjør at dagen går fort, i det minste.

    Må hjem til mor og redde gressklipperen etter jobb, den liker visst ikke å klippe i snø?! Fryktet det verste da jeg dro hjemmefra, og det skulle være kø hele veien til jobb i dag, men det gikk over underveis, og jeg overlevde kjøreturen. Men, hjemme var det 3-4 cm snø, og håndverkerne uten vinterdekk hadde litt problemer. :rolleyes:

    Det passer meg dårlig, for jeg skal til Nederland om tre uker..
     

Del denne siden