God formiddag fra Norges vakreste by. Nyter sola og renser slim og gugge som en kols pasient på lungemedisin. Forkjølet er ikke greit, men det er sol og sommer
Solkysten en tirsdag på strilelandet. Morfar har nettopp tapt i «Svarte Per». Årets første jordbær er delt i to og det ble litt måling om hvilken del som var størst, så ble de behørig fortært av en på 5 og en på 7. Ryktet sier at jordbæret smakte veldig godt. Livet er lett på landet.
Jeg skjønner godt at SAS må rydde i flyplanene sine om dagen og at de da må sende meldinger til sine passasjerer om endringene. I dag har jeg fått to mailer og to SMSer om ruteendring for en reise som skal finne sted i januar/februar i 2023. Jeg kan ikke på noen måte finne endringene og mener jeg har en viss erfaring med den slags.
God morgen fra San Luis Obispo! En solid gåtur i Montaña de Oro er på planen før lunsj. I motsetning til gårsdagens tur i SLO i 25 varmegrader sier værvarselet at kyststripen kan by på hele 12 varmegrader, så endelig valuta for fleecegenseren. Ha en konge en!
God formiddag / tidlig ettermiddag fra kontoret i Sandefjord. Storfamilien(?) på 6 skal til CHQ med SAS på mandag. Men det begynner jo å se litt mørkt ut.. Men så lenge det er liv er det håp =) Hadde jeg bare kunne kansellere billettene med SAS kunne jeg booket med Finnair via HEL til nesten samme prisen ..
God ettermiddag fra hjemmekontoret. Hadde vel egentlig tenkt å holde meg hjemme denne uka, sammen med Jr på 18 siden frue og snute er på 9-10 dagers i Femunden. Og at det ikke frister å begi seg ut på reise i streiketid. Men, det blir vist utreise i morgen. Fikk lurt meg til billett på første avgangen med LH til Frankfurt i morgen tidlig, videre ut i verden var det god plass. Så spørs det om huset står når jeg kommer hjem til helga
Vi kom oss til syden ril slutt. Oslo-Frankfurt-Paris-Napoli. og da var siste båt til Øyen gått så det ble en natt i Napoli Spørsmålet er hva Lufthansa skal dekke? Pga deres kansellering så endte jeg med en ekstra natt på hotell. Og 12 timer forsinket til reisemål. Oslo-Napoli er ca 2000km så det er vel 400 euro per pax? Og evt hotell i Napoli? Ellers er det veldig fint på øya her
Update fra SiN, der var bagasjen borte ja. Alltid stas når man skal videre. Jaja. Den kommer vel. Noen som har fått claim når kun gebyr er betalt på amex ift reiseforsikringen deres?