Tirsdagen er her - Hvordan står det til med dere i disse korona tider?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 24. mars 2020.

Tags:
  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sandefjord.
    Idag blir det en tur ril Kongsberg for å hente noe jeg har kjøpt på Finn. Vi begge har tatt forhåndsregler i disse Korona tider.

    Ellers kan jeg melde om at det ikke er noe blå himmel ute for å si det sånn. Telefonen melder om 3°C, og jeg som ble fortalt at det var sommer når jeg var nord på:rolleyes:

    Håper alle her har det greit i disse korona tidene. Så ha en flott tirsdag så langt det lar seg gjøre:)
     
    Earl, haifinn, chrt and 14 others like this.
  2. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Goooood feber preget morgen:confused:

    Høres veldig ut som en må Corona testes og havner i hjemme karantene om ikke isolasjon...

    Hjemme kontor og 14+7 dager hjemme...

    Dette blir gøy... Familie tid med 2 meters avstand. Jeg har okkupert rommet der PS4 er rigget opp med hjemmekontor, nærhet til kjøkkenet og toalettet...Hva mer trenger mann i hjemme karantene?

    Kan ikke røre Lego... Må vel dynke alt i Antibac etterpå. (uheldigvis er det også mangel vare).

    God bedring til meg selv.

    Tror Corona knerta reisebasillen min...:rolleyes:

    God tirsdag morgen til samtlige landfaste.
     
    Earl, ThanaCity, haifinn and 19 others like this.
  3. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Høres ut som doktoren er syk så dermed ønsker vi deg God bedring også krysser vi fingrene for at det ikke er Korona. Men så er det disse tider
     
    haifinn and drsyk like this.
  4. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra "kun" hjemmekontor:cool:

    I går formiddag var man ferdig med karantenen, så nå er man en "fri mann"!
    En stålende dag ønskes til alle her inne:cool:

    God bedring til alle som er syke i disse dager!

    PS! Nicket stemmer i hvert fall i dag da, @drsyk :rolleyes:
     
    Earl, geddi, Sunnfjordingen and 9 others like this.
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,601
    Bonuspoeng:
    293
  6. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret! Her er karantenen formelt over, uten at jeg tror det vil ha den helt store innvirkningen på hverdagen all den tid hele Norge (og verden er stengt)...

    Stay positive, but Corona negative, og ha en flott hjemmedag alle sammen :)
     
    Earl, jgroneng, geddi and 11 others like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Etter hva jeg leser i aviser og på nett, så kan det virke som at jeg er mer hjemme enn de som skal være i karantene. Merker at jeg blir litt grinete på folk som bare tenker på seg selv i disse tider. (Ja, det er selvfølgelig unntak osv etc, men de velger jeg å ikke bruke tid på her)

    Planlegger nå å holde kurs over nett i neste uke, det blir en ny og spennende(?) erfaring.

    Stay classy!
     
    Grooo, Earl, haifinn and 11 others like this.
  8. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    12,828
    Bonuspoeng:
    183
    Oi,oi @drsyk! Lego i badstuen på moderat temperatur tar vel knekken på corollaene etter hvert? Bør kanskje eksperimentere med formstabiltemperatur på noen gamle klosser først.
    I går kom utforing og listverk på plass i snekkerbua, 28 år etter byggeperioden. Utrolig hva man rekker når man skal holde seg mest mulig i heimen :).
    Ønsker alle en fin og frisk dag.
     
    Earl, haifinn, jgroneng and 9 others like this.
  9. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God bedring til doktoren!
     
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Takk takk:)


    Må jo holde standarden oppe.


    Første mann ut av karantene...


    Takk for gode råd, men i mangel på badstue, velger vi PS4 økt med litt IF mellom hver Video konsultasjon ;)


    :) Takk, kl 1005 skal en testes :oops:
     
    Gribb, Sikiduck, Sonictravel and 4 others like this.
  11. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 2063. Sent i går kveld dristet jeg meg ut på OBS bygg for å kjøpe maskeringstape og maling til soverommet/hjemmekontoret, så nå blir det omsider farge på veggene der også. Et prosjekt jeg ikke har hatt tid til i løpet av de 3,5 årene siden jeg flyttet inn. Utrolig hva man får gjort i disse tider.... Var eneste kunde på OBS, så det var ikke spesielt vanskelig å holde 1 meters avstand.

    Ellers går arbeidsdagene med til en endeløs rekke telefonkonferanser. Håper dette ikke blir den nye hverdagen når pandemien er over (da blir det lite SAS status :eek:)

    Ha en strålende en
     
    Earl, haifinn, jgroneng and 11 others like this.
  12. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,165
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Ikke så mye nytt å melde her, så det får holde med god morgen og god bedring til de som trenger det.

    Ha en fin dag :)
     
    Earl, haifinn, jgroneng and 8 others like this.
  13. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,420
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra galskapens barnehage!
    Litt sliten etter virtuell mandagspils med kompiser via video i går, men ungen tar selvsagt ikke hensyn til sånt..... :confused:

    Har begynt å innse at dette kan vare en stund, så i dag blir det fram med tommestokken for å måle opp hvor man kan plassere et skrivebord mer permanent!

    Og har begynt å innse at standardene generelt er senket... heller enn å irritere seg over at en stupfull kar slet med å komme seg opp en trapp i bakgården her i natt mens han skrek og bannet, så syntes både jeg og kona at dette nå var storveis underholdning... o_O
     
    drsyk, Bolle, Earl and 13 others like this.
  14. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Ingen sommer sol eller temperatur som @Avixlo never men når man uansett sitter inne så spiller vel ikke det noen rolle :cool: Ellers lite nytt å melde.

    Ha en fin tirsdag å hold dere friske!
     
    drsyk, Earl, SAJblue and 10 others like this.
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra hjemmekontoret. I dag ble jeg lei, så tok en løpetur fra hjem til hjemmekontoret langs akserselva for å hedre Dagsavisen. Ikke en kjeft ute før 07.00 utenom hedersfolka som kjørte vekk bosset til folk.

    Ha det kjekt, og god bedring til de på vei inn i eller ut av karantene. Det er lys i tunnellen ett eller annet sted. Visste dere forresten at det i Norge er 1,3 meter med tunnell per nordmann? Noe å ta med seg gjennom dagen o_O
     
    drsyk, Earl, haifinn and 12 others like this.
  16. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,620
    Likes mottatt:
    24,727
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Oslo!

    Formen så som så, kroppen føles som om jeg satt oppe og drakk all vinen en hyggelig nabo kom og leverte på døren i går til langt på natt, realiteten er at den fikk stå urørt og jeg var tidlig i seng. Begynner å bli seriøst lei av denne dritten nå!

    God bedring til @drsyk og alle andre som ikke er i form og stay safe til dere andre!
     
    drsyk, Earl, haifinn and 10 others like this.
  17. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,627
    Likes mottatt:
    34,813
    Bonuspoeng:
    293
    God bedring til @drsyk og alle andre i karantene med eller uten tungpust og feber :)


    Erfaringen fra jobb er at lego håndterer kort og rask oppvarming best. Med påfølgende avkjøling. Varme over tid har tendens til å gi formforandring.

    Hva vi i statens tjeneste har kompetanse på altså :rolleyes:.

    Her er det planlegging av en foreløpig svært teoretisk Madagaskar tur:oops:.
     
    drsyk, Earl, haifinn and 10 others like this.
  18. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag (må vi vel si det har blitt nå) fra Larvik!

    Hjemmekontor her også med to stk. på 8 og 11 år som normalt blir ferdig med dagens skoleoppgaver rundt kl. 10. Ser ut som de har fått litt mer å jobbe med idag for det er fortsatt stille fra rommene deres.. Kan jo håpe =)

    40% permittert fra jobben men forsøker likevel å finne så mange timer å jobbe som mulig. Må jo helst ha en jobb å gå til om 6 mnd. også.

    Kjenner jeg IKKE var så fornøyd med å lese denne:
    https://www.vg.no/nyheter/innenriks...n-av-dem-burde-kommet-til-sykehuset-tidligere
    Å jeg savner hverdagen ...
     
    drsyk, Earl, haifinn and 8 others like this.
  19. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra regntunge Romsdalen.

    Stadig hjemmekontor, stadig litt kaotisk. Det skjer vel strengt tatt ganske lite når en skal oppholde seg innomhus hele tiden.
    Har satt meg som coronamål å få ryddet i garasjen og en utebod. Så noe positivt kan en jo spore :)

    Ha en fin tirsdag og god bedring til de syke
     
    drsyk, Earl, Avixlo and 8 others like this.
  20. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit regntungt Sunnfjord. Om det er nokon som kjedar seg i karantene so set eg pris på tips til kva sete(rad) ein bør velje når ein flyr SAS Biz til Junaiten. Fyrste rad er teken, men resten er ledig.

    I tillegg lurer eg på om fleire har trøbbel med å booke om SAS EB-billettar? Eg skal oppgradere frå øko til biz (dagen etter), men får ikkje klikka meg vidare. Prisen på billetten er uforandre grunna FP4 (90k poeng), men eg har berre ca 69k ledige poeng. Kan det tulle det til? Er vel håplaust for ein stakkars EBS å ringe inn til bolaget i desse dagar.
     
    drsyk, Earl, Avixlo and 8 others like this.

Del denne siden