God morgen fra BKK. Her hos Silverkris er det stille og rolig, og når lokal tid har krysset 10:00 ga jeg meg selv lov til litt morgenbobler. Sånn etterhvert settes nesen nordvestover, skal nok bli noen fine timer, det også. Ha en flott tirsdag, uten å gå på limpinnen!
God kveld! (Neida, aprilsnarr! ) Morgen på OSL, skal ut og fly litt. Denne gangen innenlands. Holdt på å glemme meg og gå mot Tax Free.. (reiser visst ikke så mye i Norge) Dagens fly mot Solkysten heter Harald. Ha en fin en!
God morgen fra solkysten Nedgraderingen er et faktum ..i dag er jeg bare EBG.. og jeg har heller ikke fått 20 000 nivåpoeng fra AMEX ..
God morgen, Sitter litt i samme båt som Eddie, appen viser ikke diamant lenger En dirkete konsekvens av at fjorårets reiser gikk med til å forlenge LH statusmatch. Men jeg ser lyst på det. Når jeg omsider får inn doble nivåpoeng for SFO turen i helga bikker jeg 60.000 nivå tre måneder inn i inneværende periode. Så diamanten kommer nok tilbake.
God morgen fra innenlands lounge. Dagens frokost, med Pepsi Max på ølglass er et must. Baristaen var veldig gavmild med melk til den doble cappuccino, måtte gå som en mus til bordet. Snart avgang til KSU, før turen på ettermiddagen går til SVG via OSL. Så blir vel en liten svipptur innom loungen igjen. God tirsdag til alle.
God morgen fra Sølvbyen. Hjemme i heimen igjen. Her er det verken positive eller negative overraskelser. Ei heller bobler. Men vi kan berette om positiv koffertprioritet. Tre ganger nå har reisegodset vært nesten først på bandet, noen må ha skjerpet instruksen. I dag skal vi på voksenforedrag om Norge og Russland. Usikker på om Eks-forlovedens mormors pomorhandel blir nevnt. Ha en fin tirsdag!
"God" morgon frå Florøida. Det er ikkje veldig behagelig å sove natta etter ei rotfylling, men det er vel berre å brette opp armane og hive seg i kalosjane. God tur til Norges California, @holmen! Synd du sende austlandsveiret i forvegen...
God dag fra Bergstaden. Samme skjebne som @Eddie47 her i dag med redusert status Forhåpentligvis midlertidig. Fire dager til neste reise. Godt det er helg
God tirsdag fra kontoret på Lysaker. Venter utålmodig på at poeng og netter fra forrige opphold på Aloft skal dukke opp i Marriott Bonvoy-profilen min. Tidligere har det kommet dagen etter oppholdet er avsluttet, men denne gangen lar de vente på seg. Mulig det har noe å gjøre med at jeg hadde et opphold på et annet Marriott Bonvoy-hotell underveis i oppholdet hos Aloft. Det siste oppholdet dytter meg over til Platinum hos Marriott og neste opphold starter på lørdag/natt til søndag. Fått kundeservice hos Bonvoy til å legge inn en kommentar om dette i bestillingen min i alle fall. Ha en strålende dag!
God ettermiddag fra hovedstaden. Jeg har heller ikke fått de 20k fra Amex. Noen som tar en for laget og kontakter Amex?
God ettermiddag fra vest! Jeg aner ikke om jeg skal få poeng fra Amex, og lever forsåvidt greit med det. Gullet er sikret i år også. Sol og tilnærmet vindstille er ikke hverdagskost på disse kanter. Blir muligens noe skraping av båt idag.