Tjen 30 000 ekstrapoeng med EuroBonus-bingo

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Henning, 20. jan 2015.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Altså teller overføring av Club Carlson-poeng som hotellopphold? Kan flere bekrefte dette? Vikårene sier at man må bo på hotell...
     
  2. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kommer uansett til å ta en overnatting denne helgen for å være på den sikre siden. Forøvrig blir det også en liten flytur med SAS, antageligvis til KRS, slik at også flyreise-feltet er i boks. Konsekvensen av å ikke greie ett av feltene er jo totalt 12000 poeng! (2 ganger 3 på rad + bonusen for helt brett på 6000) Derfor legger jeg litt innsats i å sikre fullt brett! :)
     
    Islending liker dette
  3. oveovo

    oveovo Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Det gjorde det for meg ja. Sendte en mail til SAS og spurte om de kunne sjekke hva som var avkrysset i systemene deres, og da var hotell avkrysset selv om jeg kun altså har overført poeng.
     
  4. Frdyr

    Frdyr Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    13
    Angående dagligvarer: Du må overføre Trump til EB. Da jeg gjorde dette selv kom poengene umiddelbart inn på konto og avkryssing i bingoen kom etter ca 1 uke.
     
    Chrisljo liker dette
  5. Reiseglad gutt

    Reiseglad gutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Har noen fått skravert feltet for "avis" ved å kjøpe andre ting enn DN eller Economist?
     
  6. oddemann

    oddemann Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    ser ut til at netthandelbiten er i boks. Kjøpte en bok på mammutsalg til 99,00.. Det tok ca 30 minutter til mail med bekreftelse av opptjente poeng kom i innboksen.

    Mangler nå bare leiebil. Noen tips her?
     
    Henning liker dette
  7. mcleif

    mcleif Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Lei en bil :)
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje leie bil fra Hertz og kombinere med denne kampanjen? http://bonusfeber.no/inntil-4-000-eurobonus-poeng-med-hertz/
     
  9. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,123
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk skravert avis med Economist.
     
  10. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,123
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har skjønt reglene når aktivitet er gjort før 28. feb, men poengene først kommer senere? Mangler to skraveringer, men har gjort det som kreves.
     
  11. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Mangler selv én skravering, så blir det 6000 poeng. Sendte en mail til gullmailen i går, men har ikke fått svar enda. Får se hva som skjer...
     
  12. hqc1974

    hqc1974 Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

    tok flybssen igår for å få skravert rute for billeie. Noen som vet sikkert om det vil virke eller må man leie bil? De referer jo til flybussen.no på linken fra bingoen.
     
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Du må vel handle for over 100 kr for å få bonuspoeng?
     
  14. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kjøpte nettopp en bok på Ark.no for å få en linje i brettet. Det står at det kan ta 8 uker å registrere poengene, men er det noen som har fått poeng tidligere enn dette?
     
  15. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,123
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    På Lekmer nå sist gikk det på et par dager, men tidligere har det tatt ukesvis på flere butikker. Ikke prøvd Ark.
     
    Henning liker dette
  16. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Da har undertegnede fått inn 18.000 poeng på bingoen, i tillegg til 1000 poeng fra Codan og 1000+ poeng fra netthandel og Trumf (så 20.000+ ekstrapoeng). Manglet kun strømavtale, men gidder ikke bytte strømleverandør for å få full score. De andre tingene gikk stort sett nesten av seg selv (måtte riktignok ordne meg en Trumf-konto, men det er long overdue, samt overføre 2000 poeng fra Club Carlson til EB-kontoen).

    Kjekt! Nå skal jeg ut å fly for 6.755,- t/r Bergen, og casher vel da inn hele 1575 poeng om jeg har regnet riktig på det (WF direkte i GO i dag, samt SAS Plus via OSL på returen i morgen)... :)
     
  17. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk du krysset av Avis-feltet ved å bli medlem i Trumf? Det fikk ikke jeg..

    Jeg var forøvrig i utlandet helt frem til kvalifiseringen gikk ut, og ba Codan forsikring flere ganger om å kontakte meg på epost istedenfor telefon. Ja, det skulle de gjøre, men jeg hørte aldri noe. Ga til slutt opp.
     
  18. barca

    barca Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg leide en bil hos Avis via Diners Club sine sider der jeg fikk rabatt. Fikk ikke krysset av felt på bingobrettet. Tror det skyldes at jeg ikke bestilte direkte hos Avis.
     
  19. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg hadde en bestilling på The Economist i perioden som talte mot aviskjøp (som forøvrig ga meg 10.000 poeng). Trumf-bonusen gikk på dagligvarerubrikken.
     
  20. Reiseglad gutt

    Reiseglad gutt Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Har ventet i over 8 uker på å få godkjent hotelloppholdet mitt hos Rica i Frendrikstad nå… Dermed får jeg heller ikke godkjent ruta i Bingo-brettet for hotell. Noen som vet hvordan gå frem for å få de til å registrere hotel? Mailet med dem like etter oppholdet og etterregistrerte mitt EBB nr, det skulle gå så fint så, sa de...
     

Del denne siden