Tjen 30 000 ekstrapoeng med EuroBonus-bingo

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Henning, 20. jan 2015.

  1. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Det tikket inn til meg også i dag, er oppe i 12000 poeng nå. Netthandel biten tok jeg via Ark, men selvom kjøpet var i januar har jeg fortsatt ikke fått noen poeng for kjøpet og dermed ikke skravert denne enda. I følge betingelsene skulle det kunne ta opptil 8 uker, så blir bingobrettet skravert når handel er registert.

    Jeg er happy med 18K poeng for ting jeg hadde kjøpt likevel, men strømmen dropper jeg pga psycho-priser i Fjordkraft sitt tilbud.
     
  2. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Det ordnet seg. Siste poeng kom inn i dag, og fikk epost om full pott også.
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg måtte sende en melding til gullmailen i går, for å be om å få etterregistrert 3000 ekstrapoeng. Jeg kjøpte 15. februar en bok på ark.no og utløste da en ny tre-rekker (dvs. 3000 ekstrapoeng). Ekstrapoengene for selve bokkjøpet ble imidlertid ikke registrert på konto før 22. mai og etter det har ikke de 3000 ekstrapoengene kommet automatisk, noe som kanskje ikke er så rart ettersom kampanjen ble avsluttet i februar. Dog har jeg krav på poengene. Jeg sendte med dokumentasjon på kjøpet med dato, så regner ikke med at de blir vanskelige her. ;)
     
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Og da var 3000 ekstrapoeng på plass. ;)
     

Del denne siden