Tjoho, lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 13. juni 2015.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Etter 2-timers søvn i natt er jeg litt usikker på hva jeg skal finne på i dag. Skjønner ikke at det er mulig å slite med søvnen 2,5 uker etter man er kommet hjem fra Kina og lurer VIRKELG på hvordan dette skal gå når jeg skal reise frem og tilbake til høsten... Grrrrr....

    Vel, det er lørdag og denne damen fyller år. (I flere måneder har jeg gått og innbilt meg at jeg var ett år eldre enn jeg faktisk er.... forstå det den som kan... :) ) Ser ut for at det blir sushi med en venninne, om jeg fortsatt er våken.

    Ha en superduper fin dag dere som har sommer. I Bergen er det fortsatt vinter... :-/

    Xxx.
     
    watchaddicted, Henrik and PlusGo like this.
  2. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Gratulerer med dagen @no-backpacker

    Hei å hå.
    Trøtt når en legger seg og trøtt når en står opp. En liten tur på jobb før helgen begynner.

    Ønsker dere en fin dag :)
     
    no-backpacker liker dette
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med dagen @no-backpacker,

    Her er det lørdag også, men gleden er spolert av "Nannestad-dagene" hvor podene skal opptre,
    Det betyr kjøring, venting og 2 minutter kultur...
    I kveld spiller "Loveshack" i Lillestrøm, håper @Fnate er hjemme, og inviterer til årets-vorspiel..
     
    no-backpacker liker dette
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen, og gratulerer med dagen til no-backpacker. Synes nå Bergensværet viser seg fra en av sine bedre sider i dag jeg da. Det sier vel egentlig det meste om Bergensværet. Uansett, krysser fingrene for at Mini Sats åpner 0900, og deretter skal byens trange smug gjøres uttrygge.
     
    no-backpacker liker dette
  5. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    OSL. Er jeg det eneste normale mennesket på denne flyplassen???
     
    RoadKing, Henrik, MadsVaHa and 2 others like this.
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Lillehammer. Her er det klart for å løpe Birken. Håper å fullføre med æren i behold. Ha en fin en.
     
  7. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermidddag fra Bangkok - her har man for det meste prokastinert ved bassenget i dag. Våkna groggy og sliten så tenkte at jeg har jo ikke noe hastverk. Uber redda meg fra en forferderlig tordenbyge i natt og puben jeg var på skulle stenge. Da kom jeg jo på tilslutt at jeg hadde Uber og 5 min senere dukka det opp en svart og nydelig bil. Klarte å bomme på Radisson hotellet da men han rygga oppover Sukhumvit til rett avkjøring... Hotellet er jo nytt og ikke alle som alltid vet hvor det er helt eksakt.
     
    Herlov liker dette
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra SK som skal ta meg mot de trønderske skoger.. Hjem igjen utpå dagen i morgen med en OT-oppgradert billett :p
     
  9. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen fra FRA senator lounge. Godkjent frokost må jeg si.

    Videre til BGO via OSL for Bergenfest. Får 3t på OSL m.m de i skranken forbarmer seg over en stakkars EBD med GO billett. Leser at andre har hatt suksess med å komme med hvis det er ledig
     
  10. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Taian.
    Mount Tai har ila dagen blitt besteget. Estimata frå lokale kinesarar om at turen ville ta 5 timar opp var som venta berre tull. Reknar ein 3 timar opp har ein "god tid" i norsk målestokk.
    I morgon vert Taian erstatta av Guizhou og Wengan for inspisering av fosforgruver og produksjonsfasilitetar. Blir moro å prøve høghastigheitstog til Shanghai før China Eastern nok ein gong skal prøvast ut.
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med dagen @no-backpacker !!!

    God morgen fra London. Satt ny personlig rekord i soving mellom JFK og LHR i natt. Den gamle var fra Long Island til Cardiff. Men i går sovnet jeg mens vi taxet på JFK. Voknet raskt og fikk gått på doalettet og lagt ned senga. Husker ikke at hodet traff puta engang, og buret videre til "20 minutes to landing".

    Var også 30-ish minutter forsinkelse, noe som ytterligere forlenget sovingen.

    Det er fine ting, altså!

    Ha en brillefin dag
     
  12. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er imponert over sovehjertet ditt @Fnate!

    Xxx.
     
    Fnate liker dette
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med dagen @no-backpacker !

    Her på Sunnmøre gjør vi oss klar for dag to av Ålesund Live i ett vær som er marginalt bedre enn i går. Sitter i senga på hotellrommet nå og ser ut over sjøen og om ikke annet så regner det ikke i alle fall! TV´en står også på siden det er bryllup i Sverige i dag og det må nesten madamen få med seg!
    Ellers ikke veldig imponert over effekten av min nye CC Concierge status på dette oppholdet her på Radisson Blu i Ålesund. Fikk riktig nok ett stort business-rom på toppen med fantastisk utsikt, men det var også det. Jaja, satser på bedre uttelling på Royal Garden i Trondheim om ett par uker og i august.

    Ha en fin lørdagskveld folkens!
     
    no-backpacker liker dette
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'mooorgen! Da var man godt i gang med arbeidshelgen.

    Borte bra, men hjemme best!!!! Nå skal jeg ha bagel med lakse-spread fra Alaska.
     
  15. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Trondheim, der det er familiebesøk i helgen med mye god mat og drikke :) Bumpet borti @Jørgen tidligere i dag også, hyggelig!

    Ha en strålende lørdag!
     
    Jørgen liker dette
  16. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Happy b-day!!

    Hadde en tilsvarende runde for et par år tilbake da vi kom fra uniten.. dårlig søvn i to-tre uker etterpå :confused:
     
    no-backpacker liker dette
  17. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Stavanger og grattis me dagen @no-backpacker :) har faktisk også erfart det å skrøte på meg ett år ekstra.
    Vell, dagen min er tilbrakt på godset hvor polakkene er ferdig å male huset. Jeg har nå malt garasjen.
    Lesson learned: Polakkene jobber dobbelt så raskt som meg, uten tvil. Men de har også dobbelt så mange og lange pauser. Timeprisen, den kan jeg ikke konkurrere på, thats for sure. Men er alt i alt strålende fornøyd med dem. De estimerte 100 timer på jobben og brukte 65 timer og det er sannelig ikke galt.
    Nå er godstolen inntatt og en nyter en øl fra midtfyns brygghus mens madammen kokkelerer på kjøkkenet. Thai mat står på menyen her i kveld. Min færske privatsjåfør har benyttet seg av friheten en18- åring har, og reiste i går til London med en venninne.
    Ha en strålende aften, forumister :)
     
    no-backpacker and Travellingalf like this.

Del denne siden