To nye bonusprogrammer er på vei i Star Alliance. Det betyr nye muligheter til å finne smutthull og annet snacks Selskapene som skal starte nye bonusprogrammer er Copa Airlines og Brussels Airlines. Hva tenker dere om dette?
Overasker meg at Brussels airlines skal ut av M&M da de er en del av Lufthansa gruppen, jeg klarer ikke helt å se fordelen med da å ha eget bonusprogram. Måtte vel da vere bedere og ha en differensiert Belgisk verson. Det er vel ikke lenge siden (2009) de la ned sitt eget (Privilege)til fordel for M&M
Er ikke Brussels airlines allerede medlem av Star Alliance da? Jeg fløy med de for bare 2 uker siden, fikk poeng og greier...
Kanskje Brussels ønsker å bedre gjenkjenne de som flyr mye med dem og ikke alle i hele Lufthansa group? Eller kanskje de har gått lei alle enchancements fra Luftwaffe og M&M? De har vært med lenge, men skal starte opp sitt eget bonusprogram
Nå har ikke jeg nilest på alle detaljer her, men at det er lyst ut en stilling betyr vel ikke nødvendigvis at de skal UT av M&M? Eller?
Brussels Airlines will soon launch an innovative frequent flyer program (FFP). We are building a new loyalty competence centre and are looking for an entrepreneurial team that will successfully drive the development of this program.
Jepp, de synes Miles & More var altfor gunstig for kundene. Kommer med noe langt mer innovativt… 100% revenue basert kanskje?