Doktoren blir våt i øynene når han ser en Saab, bilen for spesielt interesserte .. han er ingen teknisk begavelse, han så sikkert en reklame for Saab for 40 år siden og har holdt seg til det siden .. han kjøpte en av de siste Saabene som ble levert i Bergen .. Men han er en lidenskapelig flaggsamler, han har de fleste land i verden og ennå gått over til delstater og byflagg ... Google map fant en butikk ..
Google map er tingen .. fra hotellet og til Westlake Station .. med D-line og samme billett som vi kjøpte for 2,75 for flere dager siden. Denne gangen sa damesjåføren at billetten måtte aktiveres .. og nå varer den bare en halv time til Så var det Bybanen ut til neste hotell Country Inn & Suites ... Google sier at vi skal gå av på Angel Lake Station og gå 12 min til hotellet. En vennlig security vakt hjalp oss med å kjøp billetter og spurte om vi var seniorer? Ser vi ut som vi er over 65? Da kostet turen med bybanen 1$! Bybanen kom og nå reiser vi med den ..
...før det blir bruk for walk-in service hos tidligere nevnte SDS God tur videre, det har vært en fornøyelse å bli med så langt!
Begynner å forundre meg over hva livlegen din gjør for at dere rekker både land og strand, fly, båt, trikk, buss,bil, helicopter (gjenstår?) og hjemlengsel`n til Bergen. Kan jeg få det samme
Så var det på’an igjen .. Førstefrokosten er det United som står for, ny fin Lounge .. ikke spesielt stor og typisk amerikansk frokost Langt å gå her også .. nesten som BGO Når man ser denne kaffekøen er det greit å ha loungetilgang .. og de som står her må betale
Busgate .. ingen prioritering alle i en mølje og alle hyllene i Business var opptatt og vi måtte bruke hyller bak .. plutselig laget sjefsdamen rom foran og jeg ble ansatt som stuer .. E190 1+2 i Business og jeg i 1D endelig ..og doktoren i 1A
Livet i luften er fullt av beslutninger .. når flyet lettet klokken 07 var jo klokken 07 og da sier barnelærdommen at da skal man ikke ha vin til maten og siden de ikke hadde sjampis ble det ikke champagnefrokost .. det ble kaffe og juice . Flyvertinnen og jeg hadde en fin prat flere ganger og vi ble på smil og blunk. (Hører du @anders82 ) .. og når vi hadde fløyet noen tidssoner slik at klokken ble 12 under oss omtrent .. så vartet hun opp med bloody mary noen ganger ... så det ble vel tredje frokosten ..
Toronto .. Air Canada Signature Lounge Den står ikke tilbake i forhold til Polaris i San Fransisco ..vel verdt er «detour» ! ... og vi har bare begynt
Livet i en signature lounge er et vanskelig .. Hva skal vi velge??? Doktoren valgte lammefilet og en Chàteau La Guilbonnierie ... mens det ble kveite på meg .., med en lokal rosé ..
Her i signature loungen har de en egen dame som ser ut til å vaske dassene mellom hver pasient .. Nå er det dessert .. igjen et viktig valg .. nesten like viktig som kommunevalget .. bompengepartiet eller MDG ..eller et av de gamle partiene? Og hva med kirkevalget .. Kanskje det blir Dessert in a glas?