Flyturen gikk helt greit, jeg slapp å gå frem og bistå ..det ble champis og mat og champis og GT og champis ... Business klasse hos Air Canada er vel verdt å reise med
Nå venter den berømte Business klassen på SAS til Bergen... ja det står Business Class på boardingkortet .. det ble skrevet ut av Air Canada i Seattle ..
Det ble 1C i dag .. det sitter en hel japansk familie på plassen min .. Heldigvis har vi bare håndbagasje siden stuerne plutselig har bestemt seg for å ikke gjøre mer på en stund .. Nå tenker jeg å sove ...
ANA har iallfall tidligere også gjort det samme. Kan tru en japansk viktighet ble overrasket da han fant ut at han måtte sitte i 1E mellom meg og brodern fra LHR for en stund tilbake..
Du får ta med deg doktoren til Trollhättan. Har tilbragt de to siste dagene der og jeg har aldri før sett så mange Saab'er på så kort tid (og selvfølgelig i alle mulige varianter, stylede, senkede, cabriolet osv osv)
Selv takk for en fantastisk reise over land og strand, dette var en reise dere virkelig har fått oppleve litt, og stakkars livdoktoren din, han trenger vel 1 mnd med sykemelding etter 15.000 skritt daglig. Derimot du @Eddie47 med dine enorme frokoster med Canadian "Goose" Bacon og champis x antall før ut å farter, nei hatten av for herren. Dette har vært UNDERHOLDNING ifra fra avreise til avslutningen . Tusen takk til deg.
Synd dere måtte hjem så raskt, hadde gjerne fulgt med på reisen enda lengre! Takk for spennende reisebrev!
Håper det ikke ble for mye søvn etter bybanenturen i dag. Pensjonister in spe må passe på døgnrytmen sin.... Og tusen takk for at vi fikk være med