Empiri viser at folk som skal hente ting som gis bort på Finn.no dukker opp i ca 50% av tilfellene. Forferdelig irriterende.
Ja, det er derfor jeg spurte. Hvis det ikke er en tidsbegrenset kampanje så tror jeg at jeg venter til strømprisen blir litt mer snill, ny opptjeningsperiode i ncc og muligens også en 10000 EB-kampanje hos Fjordkraft. Ja, det står jo ingenting om at det er tidsbegrenset.
Haha! Ja, kanskje det var derfor? Folk er jo så frekke noen ganger at man kan få bakoversveis! Får ting gratis og så skal de jammen ha bærehjelp og aller helst få det levert hjem også.
En gang skulle jeg selge høyttalere på Finn, og hadde skrevet at de må hentes, da de er store og tunge. En kar ville gjerne kjøpe dem, og spurte om han kunne få de for halve prisen, siden han hadde så dårlig råd. Og, om jeg i tillegg kunne møte ham i Holmestrand, for å levere dem..
Eg trur det er ein del folk som driv og tøysar med folk som legg ut Finn-annonser. Ei venninde av meg skulle leige ut eit rom i leiligheita hennar og fekk ein henvendelse frå nokon som hevda å vere interessert og håpa ho ville tolerere at dei hadde fleire hundar, røykte inne, drakk ofte og i tillegg berre betalte leige av og til sidan dei hadde dårlig råd...
Torsdag, en dag med action på reisefronten. Først fikk jeg ordnet refusjon på Color Line etter at båten ble 4 timer forsinket, det betyr at jeg fikk refusjon for billetten med bufee, så da var det i boks. Så fikk jeg melding fra SAS om at CT-billetten til Singapore i Februar ble endret, og med det så booket jeg om til KTM med Turkish, så da ble det en flyvning fra KRS til KTM, men så er det bare dagen etter at jeg kommer hjem fra CUN, så nå er jeg på telefonen til Air France for å fremskynde hjemreise fra den 12 Desember til den 8'ende desember slik at jeg får ett par dager på Norsk jord før jeg flyr over til Nepal, får krysse fingere på at det går
God torsdag ettermiddag/tidlig kveld fra det sørlandske. Den vanlige ruten til Bergen med WF-vispen er byttet ut med KRS-OSL-BGO T/R (pga 4 x kampanjen). Har også kostet på meg en oppgradering. Tilsvarende tur om en uke, men da bestilt gjennom jobbens reiseportal hvor oppgradering ikke er mulig. Men antall flights blir jo det samme, og jeg bikker diamant (for første gang ) «Close call» -med returen til KRS på siste kvalifiseringsdagen Tydelig at flytrafikken har tatt seg kraftig opp. Har droppet min «Lounge-aperitiff» i KRS i påvente av hva Bolagets servering (i lufta og på OSL kan bidra med. Ha en fortreffelig torsdag!
God torsdag fra Seychellene. Idag har vi tatt PCR for hjemreise og venter spent på svar, hva om vi tester positivt? Heldigvis har vi sikret oss med gouda enkeltreiseforsikring og en evt 10 dagers karantene skal gå helt greit
Vurderer et lite reisebrev, men kan ikke love noe. Er offshore i 2 uker så blir ikke noe før jeg kommer hjem i allefall. Besitter ikke en stilling med mye "kontorarbeid" så det er ikke mulig i arb. tiden
Hadde satt pris på det. Vi har samme tur i desember, så hadde vært morro med noen tilbakemeldinger på hvordan turen gikk