Torsdag hela dagen lång

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 24. juli 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Landvetter Airport Hotel,

    En god natts sömn och hotellfrukost senare borde jag snart vara körbar efter gårdagens LH F experience. Ha en super torsdag!
     
    tommy777, Fnate, Islending and 2 others like this.
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hehehe LH F sitter i en stund ja. Så forresten ut som om du hadde en magisk tur ombord på 747-8n :)

    Grått og overskyet i Bodø i dag så rett og slett en perfekt dag å sitte inne på kontoret på. I kveld blir det Thai-mat og øl sammens med en del venner :)

    Ha en strålende mandag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det blitt torsdag gitt!

    I går ettermiddag holdt vi ikke ut varmen lenger, så gutta og jeg dro på badetur. Det var virkelig deilig selv om temperaturen i sjøen var nesten 24 grader. Aldri opplevd makan til temperaturer jeg.
    Blir nok gjentakelse i dag, for det blir nok like varmt i dag. Kan det være en forsmak på skjærsilden??? Er det rart jeg drikker??
     
    tommy777 liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Lamai, med 3 døtre + mor er det vanskelig å unngå shopping, så dagen tilbrakt i Chaweng. Nå en ørliten cowboystrekk før det blir øl og skryt med en annen forumist her. Han kommer nok dundrende i en fet MB med privat sjåfør mens det beste hotellet mitt kunne stille med er en skranglete Mazda 2000 pickup.
    Ha en glimmers dag!
     
    tommy777, Fnate and SASDC8 like this.
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det gjorde han selvfølgelig ikke. Han kom i en løen Toyota, og fikk kall' til å sitte på fortauet og vente i 2 timer for 200 Bath. Kjempehyggelig å treffes, og et nydelig avbrekk fra "yes sir mr fnate sir how are you during sir thank you very much".

    God kveld fra nevnte sted. Gjør mitt beste for å likvidere minibaren her på terassen. Det er bare sååååå nydelig kåk.

    Kos dere
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmmm.... Viste ikke Hr Ruby deg den respekten du har fortjent??? :D:eek::D:eek:
     
  7. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God aften fra Bergen. Etter ett vanvittig flott vær, kom det ett par regndråper i kveld. På jobb enda, har jobbet siden 0800, og sånn som tingenes tilstand er i Kongeriket, blir det lange dager fremover! Ha en trygg aften! :)
     
    PCR, tommy777 and Cecilie like this.
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Stå på Joachim! Dere gjør en viktig jobb :)

    Lang dag på jobb for meg og men jeg er i allefall kommet hjem. Nettopp spist middag ute i hagen. Nydelig vær her i kveld!

    Nå blir det straks en tur på brygga.

    Ha en fin torsdagskveld :)
     
    Joachim liker dette
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Chicago. Herlig temperatur i dag igjen med kun 24-25 varmegrader og skyfrihimmel uten luftfuktighet å snakke om, det betyr at vinduene er åpne i heimen for litt frisk luft mens ACen er av. Good times.

    Lunch med tidligere kolleger hos SingTel i dag mens det er tett med conference calls hele ettermiddagen.

    Vi kjører på, fredag i morgen da man hopper på ett fly for å besøke svigers :/
     

Del denne siden