God morgon från Landvetter Airport Hotel, En god natts sömn och hotellfrukost senare borde jag snart vara körbar efter gårdagens LH F experience. Ha en super torsdag!
Hehehe LH F sitter i en stund ja. Så forresten ut som om du hadde en magisk tur ombord på 747-8n Grått og overskyet i Bodø i dag så rett og slett en perfekt dag å sitte inne på kontoret på. I kveld blir det Thai-mat og øl sammens med en del venner Ha en strålende mandag!
Så var det blitt torsdag gitt! I går ettermiddag holdt vi ikke ut varmen lenger, så gutta og jeg dro på badetur. Det var virkelig deilig selv om temperaturen i sjøen var nesten 24 grader. Aldri opplevd makan til temperaturer jeg. Blir nok gjentakelse i dag, for det blir nok like varmt i dag. Kan det være en forsmak på skjærsilden??? Er det rart jeg drikker??
Hei fra Lamai, med 3 døtre + mor er det vanskelig å unngå shopping, så dagen tilbrakt i Chaweng. Nå en ørliten cowboystrekk før det blir øl og skryt med en annen forumist her. Han kommer nok dundrende i en fet MB med privat sjåfør mens det beste hotellet mitt kunne stille med er en skranglete Mazda 2000 pickup. Ha en glimmers dag!
Det gjorde han selvfølgelig ikke. Han kom i en løen Toyota, og fikk kall' til å sitte på fortauet og vente i 2 timer for 200 Bath. Kjempehyggelig å treffes, og et nydelig avbrekk fra "yes sir mr fnate sir how are you during sir thank you very much". God kveld fra nevnte sted. Gjør mitt beste for å likvidere minibaren her på terassen. Det er bare sååååå nydelig kåk. Kos dere
God aften fra Bergen. Etter ett vanvittig flott vær, kom det ett par regndråper i kveld. På jobb enda, har jobbet siden 0800, og sånn som tingenes tilstand er i Kongeriket, blir det lange dager fremover! Ha en trygg aften!
Stå på Joachim! Dere gjør en viktig jobb Lang dag på jobb for meg og men jeg er i allefall kommet hjem. Nettopp spist middag ute i hagen. Nydelig vær her i kveld! Nå blir det straks en tur på brygga. Ha en fin torsdagskveld
God ettermiddag fra Chicago. Herlig temperatur i dag igjen med kun 24-25 varmegrader og skyfrihimmel uten luftfuktighet å snakke om, det betyr at vinduene er åpne i heimen for litt frisk luft mens ACen er av. Good times. Lunch med tidligere kolleger hos SingTel i dag mens det er tett med conference calls hele ettermiddagen. Vi kjører på, fredag i morgen da man hopper på ett fly for å besøke svigers :/