God morgen fra hq. Nærmer seg jul, håper å få unna samtlige julegaver i denne sorte uken. Selv julenissen får ikke gå ombord først Ha en fin torsdag alle bonusnisser
God torsdag morgen fra Oslo! I kveld blir det rock & roll med konsert på Vulkan arena med Palaye Royale! Gleder meg stort, ikke umulig det blir en liten øller eller to underveis når en først begir seg ut for å være kulturell
Morn fra hjemmekontoret. T-38 til Argentina, en tur jeg gleder meg meget til! Men det er ingen turer før det, litt kjipt å måtte vente såpass lenge, men overlever det nok... Kulden begynner å bite seg fast i Trøndelag igjen, men det er helt OK, håper bare at det holder seg stabilt kaldt og ikke det typiske jojo-været med plussgrader fulgt av minusgrader hele tiden. Eneste man får gjort mot været er å reise en plass der været er slik man liker... heldigvis går det fly Ha en finfin torsdag
Morn fra Manchester. Dag tre på balløya. På tirsdag så vi City mot Feyenoord på Ethiad og i går gikk turen til Anfield hvor vi så Liverpool mot Real Madrid. I dag står kamp tre for tur med United mot Bodø/Glimt, det blir gøy! Kjøpte en pakke med en natt på hotell på hospitality-billetter til begge CL-kampene fra footballtravel.no. Aldri brukt de før, men de leverte alt som avtalt og var uslåelige på pris. Hospitality gjennom de kosta like mye som vanlige billetter på svartebørs.