God ettermiddag frå skogen, fekk fanga litt av mine favorittbær i kveld Tankane går til dei etterlate etter den grusomme dagen for 10år sidan, eg hugsar den godt. Skreiv meldingar med mine nieser som hadde ein klassekamerat som var på øya. Han blei diverre ein av ofra denne grusomme dagen.
Denne torsdagen kom jaggu ei hel uke for tidlig. Hadde egentlig vaksinetime neste torsdag, men møtte opp som reserve i dag. Og jammen ble det ikke et lite stikk i armen.
Likar du ikkje molter @Eddie47 Dei smakar jo heilt magisk for eksempel: -Enkel versjon: Knust på brødskiva med sukker -Hakket meir jobb: Moltekrem -Enda litt meir jobb: Moltelikør
Nei! Jeg liker ikke multer, da jeg bodde på Senja for allverdens folk ut og kom tilbake med bærene og bød på alt multer kan brukes til. Syntes jeg det var godt .. nei! … og tro meg, jeg har sett og håndtert mer multer enn noen her på IF kan tenke seg.
Haha, smaken er som baken. Madammen i huset er heller ikkje overbegeistra, men syns det er veldig stas å plukke bæra. Flaks for min del