Gode formiddag fra Porsgrunn. ETT nattskift igjen før helgefri. Fruen har meldt tapas på lørdag. Men først etter kompis og meg har vært på Maxbo. 20% off på alt m DNB supertilbud, da kommer Baltisk bjørkeved ned i 63 kroner sekken for 40 litern. Ikke så gæærent. Lure hamstere begynner vinterforberedelsene tidlig. Kjøpe terassebeis og pad/pensler også. T-20 til påskeferie
Det er dessverre verkstaden eg har lite til overs for. Eg er oppe i fire reparasjonar på rad no som er skifte av delar som dei har skifta i løpet av forholdsvis kort tid. Det spørst vel om det ikkje blir ein bil frå produsenten den sitjande sambandsstatspresidenten for ei tid sidan kalla "Elon". Skal ein tru @oleredv er det risiko for at Model Y er stor nok til å reise på IKEA med, so då blir kanskje Tesla Model 3 den fyrste eg prøver.
Relativt stresset morgen og formiddag har gått over i mer oppgitt ettermiddag. Spørsmålet er «hvor ligger ett pass»? Vi har hatt fast plass for pass siden vi flyttet inn i 2001, bortsett fra mitt som alltid er i handbagasjen og klart for tur. Fruens derimot, det ligger ikke hvor det skal. Og har tydeligvis ikke gjort det siden vi kom fra MLE tidlig i januar. Vi har noen timer enda, avreise 06:00. Nødpass går ikke siden vi har plan om å ende opp på JFK utpå ettermiddagen. Får pakke ferdig
God torsdag fra kontoret da det tikket inn en mail fra SAS som ønsket meg varmt velkommen som gull medlem. For de fleste så skapte jeg nok en god latter nå. Men for en ung bonusjeger med jobb hvor det reises ekstremt lite så skal jeg innrømme det som en milepæl i dette eventyret.
Gratulerar! Eg reiser og veldig lite i jobb. Eg hugsar framleis kor kjekt det var fyrste gongen. No går eg for LTG.
Godt å høre at det finnes muligheter for oss som ikke bruker halve arbeidsdagen i luften. Har håpet om at dette er starten på LTG selv, må dog jobbe godt de neste årene
Jeg skal ut og fly i jobbsammenheng neste uke. Det er første gang i nåværende jobb (har jobbet her i 6 år), og første flytur i jobbsammenheng på sikkert 20 år. Så ja, det er mulig å nå både gull og diamant uten jobbreiser.
God ettermiddag! XC40' (el) her snart passert 5år og gjort jobben bra den. Må nok velge større neste gang mtp barn og vekt på henger. Skulle forøvrig kjøre opp til BE-lappen i dag men sensor var ikke fornøyd med håndbremsen så timen ble avbrutt. Må vel forsøke senere mao
Hmmm. Eg er opptatt av at eg ikkje skal ha større bil enn at Ikea-tur er uaktuelt. Slik sett var V50’en veldig bra.
Da er passet funnet og hunden levert på kennel. Det pakkes før avreise mot OSL. Vi orker ikke styret med bil i morgen tidlig så vi tar en natt på Radisson BLU på flyplassen selv om vi bare bor 12-13km unna