God morgen alle sammen ... Har sagt det før, jetlegg er noe dritt! Denne gangen er det bare tre timer, men våkner kl 5 og vil ha frokost! Meningsløst! Virkningen av å bytte tidssoner blir bare verre og verre med årene. Jeg har alltid hatt problemer med det, uansett hvor mye og ofte jeg har reist langt. Ha en flott dag!
Same, same, but different. Det er ikke sulten som plager meg, men det å ikke sovne igjen når en har våknet. Dermed passer det vel bedre å ønske god natt til døgnville IF'ere.
God morgen fra Trondheim Idag håper man på roligere dag, vil IKKE ha gjentagelse av gårdagen. Her stiller man sterk&klar , så får man heller gjøre en innsats viss det begynner å ligne på gårsdagen. Ha en flott torsdag
God morgen fra rett utenfor hovedstaden! Det nærmer seg sludd i været. Utrolig unødvendig med snø som bare blir slaps etter to dager.. Men de som skal løpe rundt i skogen på planker i helgen, de er sikkert fornøyd. Mars blir helt uten flyturer, akkurat som februar. Det er ikke bra for humøret. Påsken kan ikke komme fort nok! (Og bonus er jo at når det går mot slutten av april, da er forhåpentligvis snøen historie for denne gang!) Målt i antall flyvninger, går det stadig nedover hos meg. Men målt antall bonuspoeng, og valør på bonuskortet, så peker alt i riktig retning. Etter påske er det bare to nye reiser som er bestilt før nyttår(!) Det kan hende jeg må gjøre noe med det snart. Snart helg!
God morgen godtfolk Booket meg med SK OSL-KEF i går, for reise i dag. Null informasjon fra SAS men så «tilfeldigvis» at flighten har CNL som status. Sjekket med reiseagent og jeg var vist booket om til Icelandair, direkte det også men kommer jo fram noen timer seint. Det blir BA hjem i morgen, går ikke forholde seg til fly som ikke kommer og null info. Blir greit nok med 3 timer i Saga Clas, men det er vel ikke noe mer enn greit nok heller såvidt jeg klarer å lese meg til. Straks helg, det blir bra
Torsdag morgen er absolutt god. Startet dagen med snøfresing, og nå koser vi oss på NSB L12. Endelig mål er HAM, og da må vi fly! Ha en fin dag, alle! Oppdatert: Nå flyr vi snart. 8 Pax i 11 rader med +, det blir vel - for SAS.
God morgon frå Aust-Finnmark! Sol frå skyfri himmel, men tolv blå på termometeret. På radioen snakkar dei om vår. Pling i bollen, spør du meg! Kvit månad flymessig... Litt CT-pusling pågår, gode ting Ha ein brillefin dag, folkens! *** Er det på linje med SK Plus, tru? Eller betre/verre?
Dagen startet med forsinket tog. Så følger karma opp med å ha slettet 5 svære kostnadsark og ca. 200 vedlegg. God torsdag da..
Mornings fra Oslo. Ser ut som om det kan bli gode skiforhold i marken fremover, noe som kan være til irritajon for svorne tilhengere av a-endinger og personer som ikke liker å gå på ski. Og så har de 757
God morgen; det er jo snart helg! Må bare skryte litt av kundeservice hos Air Malta. Hyggelig og løsningsorientert istedenfor å bare, at best, sette deg over til en runddans mellom "supervisors" når ting ikke fungerer som det skal. Blir vel likevel ikke til at jeg melder overgang fra Eurobonus til "Flypass" tror jeg
God torsdag frå Peppes Pizza i Førde. Påfyll av mat og omsetning mot CT. Storfint møte med kjøkenplanleggarar frå IKEA på føremiddagen. Såg ikkje so hakkande gale ut. Har nokon erfaringar med kjøken frå blågulingane? Sjå positivt på det, @Eddie47. Du kan sikkert få i deg ein frukost meir enn du pleier
God Torsdag fra Nordens Paris Her skjer det ikke mye sånn bortsett fra å telle dager igjen til min neste flyvning som er bare 20 dager unna Så til alle andre: Ha en god torsdag!
Kun fra «hytta» til svigers. Hold deg unne kjøkkenvifta som bråker noe helt sinnsvakt så er du nok trygg.
Forsøkte å kontakte de per e-post (kontaktskjema) i fjor sommer og da fikk jeg aldri svar. Hadde noen spørsmål om mulighetene for å oppgradere i tillegg til bagasjeregler når vi hadde booket via KLM. Jaja, da får vi spørre på flyplassen i Malta ved ankomst da tenkte jeg, men med to små barn og en lengre reise bak oss ble det fort bestemt å reise rett på hotellet. Glemte så hele saken før vi skulle sjekke inn på flyplassen en drøy uke senere og da fryktet jeg det verste siden vi hadde mye bagasje, men hadde kommet i skade for å kjøpe billetter uten bagasje inkludert... Ruten var Malta - Amsterdam - Ålesund der sistnevnte leg var med KLM. Utrolig nok ble det ikke nevnt med ett ord ved innsjekk og vi fikk sjekket inn tre store kolli uten kostnad. Imponert! Reisen i økonomi med Air Malta på Malta - Amsterdam derimot var ikke mye å skryte av, men så er det sjelden så fint å reise "langt" i økonomi som statusløs og med to små barn i reisefølget uansett. Men overgangen til økonomi med KLM var denne gangen virkelig merkbar og positiv.
Kjøkkenet i seg selv har god kvalitet, men vær obs på at frontene og dekkplater er laget av presset fiber av noe slag (papp??). Videre har jeg veldig dårlig erfaring med Montera, selskapet IKEA formidler monteringsjobber til. Om Montera har ujevn kvalitet rundt omkring i landet vet jeg ikke, men hos oss har de måttet bytte balkongvindu(!!!!!!!), 2 benkeplater, 1 mikro, 2 overskap, kjøleskapskap og 3 dekksider etter å ha klønet noe helt vanvittig under montering og feilslåtte forsøk på feilretting. Men de kom i mål til slutt.