Heisann fra Trondheim På plass på kontoret med kundehjelp.Kaffen er på plass, og jeg sitter her og lurer på om jeg skal bestille flybilletter til Oslo for meg og fruen i april.......Vi får se... Ha en stråååålende dag
God morgen fra Blindern. Begynner å bli klar for New York i morgen. Bonusfeber-burger i kveld blir også bra! Ha en fin dag!
Hepp hepp fra gullstuen på Kastrup! Snart videre til det tyske for en festlig langhelg. Blir vel neppe noe skriving på meg her för over helgen, hehe. Å,ja! Også God Helg til dere da!
God ettermiddag herfra også Det er en blanding av snø og regn som faller fra himmelen i dag, noe som holder kundene mine langt unna sjappa mi. Kikket akkurat på langtidsvarselet, og Chicagosibirsk varter opp med 28 effektive kuldegrader neste uke. Det blir ålreit det!
God tur til Bizflyer, antar du er borte i skapet hvor kruttet står allerede?! Her er det siste fridagen før det er rett på helgevakt igjen. Ha en fin dag!
Hoy hoy fra Værnes. Fikk postet 12 feite konvolutter med tilbudgrunnlag før jeg reiste ut her, nå lunch før tur te SVG via OSL. Ha en fine dag!
Messe over. På flyplass. Koffert bråker fremdeles som traktor. Koffertbutikk på flyplassen. Sjekket litt istad. Tenkepause i KLM kantina. - Skal man ende opp med å kjøpe noe man egentlig ikke ville blitt sett med, på denne siden av perleporten? Står prinsipper for fjall? - Er bananer egentlig bøyd, eller er det en optisk illusjon? Disse og flere spørsmål stiller jeg meg. Helt uten kunstige stimuli eller tilførsel av veske (eller koffert da)
Kommer du hjem med noe annet enn en Rimowa, blir det Fetsund deng utenfor discon på Lillestrøm kl 0300 God morgen fra Chicago. Fra snøvær til grisekaldt, denne vinteren ser ikke ut til å ha noen ende. Er rimelig sikker på at det blir ett heftig styremøte og at vi ikke kommer til å bo her neste år Back to back med comference calls hele dagen står på programmet
Baaaah… Jeg tar 30 Ave Maria og litt selvpisking. Image-braker deluxe Elefanten har fått dekoroppdraget.
Holdt på å kjøpe Tumi på pur F, men de nye Tumi'ene er så helt ubeskrivelig stygge (de avrundede greiene), at det må ha blitt designet av tre blinde menn og ei geit.