Torsdag morgen på prærien

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 02. juli 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,059
    Bonuspoeng:
    293
    Litt fuktig ute .. mulig det blir en bra dag, men i alle fall et godt kjørevær hjem til solkysten.

Ha en fin dag alle, de som er i luften og alle de som drømmer om det
    C0E3E561-FEEF-45D0-A3AE-CF2A1C149066.jpeg

Fjordheim, Earl, Stuttfeiten and 10 others like this.
  2. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,285
    Bonuspoeng:
    293
    Ferien har sånn halvveis startet, så nå er det helg i litt over 4 uker ...

5EF41594-AE43-4C28-A211-8A110F415860.jpeg

Fjordheim, Earl, Calling and 12 others like this.
  3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Nest siste arbeidsdag her....ser fram til 4 uker ferie.
    Fikk jammen ta meg booket meg 4 bonusbilletter til Danmark igår til familien, det ble plutselig ganske utplukket etter at Danmark opphevet 6-dagers regelen.
    Lurer jammen meg på om jeg skal ta meg en ego-tur også :)

Ha en strålende dag :D:D

Fjordheim, Earl, Stuttfeiten and 9 others like this.
  4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,879
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.
    Veldig effektiv i dag, både svømt mine 1000m og er ferdig med TTT. Hytten er neste mål, der skal litt skigard fikses etter stor snøtyngde. Sveig er hentet og klar til vri-og-bøy-operasjon.
    Mer var det ikke å si, ønsker alle god tur og en frisk dag.

Fjordheim, Earl, Stuttfeiten and 7 others like this.
  5. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    God dagen fra Oslo!

Ferieplaner fikk et ikke uventet endelig coronadødsstøt i går så nå får en hastereplanlegge. Fortsatt over en uke til ferien starter så noe får vi vel på plass.

Fjordheim, Earl, Stuttfeiten and 7 others like this.
  6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,296
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord og god trippeltrumftorsdag til alle. Her skal det jobbast, deretter trenast før det skal handlast. Madammen fekk litt grunnleggande opplæring i ViaTrumf i går kveld, so no får vi håpe det blir litt meir poeng her. Berre ho ikkje blakkar seg/meg heilt. Eg nærmar meg faretruande 200k-grensa siste 12 månadane, so det skal bli godt med litt assistanse.

Intet nytt frå vestfronten om den partysvenske legen på Nordfjord sjukehus. Vi får håpe at intet nytt er godt nytt og at han har fått herja frå seg no. NRK Vestland melder at kommuneoverlegen i Stryn fryktar stigmatisering av svensk helsepersonell etter episoden. Les han dagstråden på IF-forumet, tru?

Fjordheim, Earl, Sonictravel and 8 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,468
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.
    Ingen ferie på meg ennå, det får vente til neste uke. Frem til da sitter jeg her og venter, mens stadig flere går ut i ferie. Egentlig litt deilig at det har blitt bedre plass på kontoret igjen, etter at alle kom tilbake fra hjemmekontor. :)

Lager liste over alt som skal handles med SAS MC i morgen. Det er bra jeg har høy kredittgrense.. :cool:

Snart helg!

Fjordheim, Earl, Sonictravel and 8 others like this.
  8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,916
    Bonuspoeng:
    183
    TTT lista er klar. To tettskrevne post-it lapper. Prøver å vri hodet for å finne ut noe jeg trenger å handle på SAS-MC i helga?

Fjordheim, Earl, Sonictravel and 5 others like this.
  9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,323
    Bonuspoeng:
    183
    20200702_110631.jpg

God morgen fra Vøringfoss. Ikke en regndråpe har truffet meg på Norgesferien hittill. Neste stopp er Bergen. Da ryker vel den rekorden :cool:

Fjordheim, Earl, Sonictravel and 6 others like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,059
    Bonuspoeng:
    293
    Verafossen mellom Ulvik og Voss ... vestlandet er både spennende og flott ..
    Over Hardangervidda i dag var det 3 grader og sludd!
    AC59E266-862B-43A3-9535-4BDCD472E425.jpeg 0A346E8D-23C0-4222-8088-149C77852DAF.jpeg 49768C31-59EE-4D2C-9FFC-BD2B2CE33E4D.jpeg

Maggie, Fjordheim, Earl and 7 others like this.
  11. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,016
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trollfjorden.

Vi tok en båttur ut dit i dag, og fikk endelig se sola igjen etter et par dager med overskyet. Var også et del havørn på veien ut til Trollfjorden, flotte fugler!

Norgesferie er egentlig ikke så verst, når sant skal sies :) Trollfjorden.jpg

Maggie, Fjordheim, Earl and 7 others like this.
  12. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.
    Mest sol og en del skyer i dag, men også ett par regn og tordenbyger, altså det man vel kaller norsk sommervær... En grei arbeidsdag hvor mesteparten av dagen ble tilbrakt utendørs, alltid fint når man kan få seg litt sol i arbeidstiden ;)
    Nå i ettermiddag er kjøleskap og hyller fylt opp via trippel trumf så det er jo alltid en fin bruk av en torsdag ettermiddag. Også kan man begynne å telle ned, det er nå bare 9 dager til neste flytur :)

13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,059
    Bonuspoeng:
    293
    Da var vi kommet til verdens vakreste by ..
    Hansa og desinfeksjonsmiddel fra Løitens ..
    Og fotball fra Sarpsborg på TV

Sunnfjordingen liker dette
  14. Fjordheim

Fjordheim Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld, Første halvdel av første ferien er snart over, og på denne dagen for en uke siden klaget jeg på at det var for varmt, nå er det 10C og lett dunjakke på når man skal sitte på terrassen, men det er fint det også:
    Kalde skyer Juli.jpg
    Har vært på landet noen dager, men var på en lokal NT kommisjonær og leverte en odds bong tidligere i dag, men Molde sviktet og ca. 10 oddsen gikk ikke inn pga. dem, men allikevel kjekt at de tapte :) Bodø/Glimt er fantastiske om dagen, håper de går hele veien.

Siste halvdel av første ferien blir det dessverre ingen flyving men ihvertfall litt reell ferie, bestilt et par dager på Hardanger Hotel i Øystese i midten av neste uke, så da blir det et par dager på ski også. Håper at været er noenlunde fornuftig med meg"

Ha en fin kveld videre.

Del denne siden