Torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 13. okt 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ingen grader her i Trondheim, men kaldt.....:)
    Straks på tur til jobb.....blir vel med bil idag. Skodde ute også....
    Henting av kidsa til besteforeldre etter jobb, mulighet for middag også.

    Ha en flotters torsdag :):):)
     
    tommy777 liker dette
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Guuudd evening, Narvik!

    Her i California er det definitivt ikke 0 grader, men det ser ut til at det blir hele 3 grader med regn i helgen og helt ned til 16 grader en av dagene ;)

    I dag har man signert livet sitt over til en bank igjen og tømt sparekontoen. Husnøklene fikk jeg ikke, det får man ikke før fredag.

    Skal bli GODT å komme inn i ny kåk. Innflytterfest blir ikke før i januar. Alle er velkommen ;)

    Ingen grader. :) Var forresten og SQ5et med fruen i dag. Den Q7en ble plutselig uaktuell og plassen hun trengte, hadde hun glemt ;)
     
    LN-FHU and geddi like this.
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bergen.

    For en bergenser med korttidshukommelse når det kommer til vær (essensielt overlevelsesinstinkt alle bergensere har utviklet) , så kan jeg ikke huske sist det regnet. Regne tørkeperioden :)

    Etter mye flyaktivitet i de siste ukene, så er jeg nå grounded de neste to ukene.

    En god dag ønskes alle!
     
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra barteby! Teller stadig ned til neste flytur, som dessverre fortsatt er 21 dager, 22 timer og 39 minutter unna, sånn mer eller mindre. Heldigvis går turen til varmere strøk denne gangen, for her begynner det å bli kaldt :confused:, og hvis Plusgrade er med meg får jeg omsider muligheten til å teste SAS biz i både A330 og A340 :D
     
    braathens safe and RoadKing like this.
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy morgen fra Sola. Her var en første pax til kontoret i dag. Premien ble ryddesjau på tekjøkkenet for der så det ut som at det var funnet sted et terrorangrep.
    Nå er en godt plantet i kontorstolen, kaffe i kruset og klar for første akt - sjekke diverse forumer som det blir stadig flere av. Nå har jeg begynt å lure på hvordan jeg skal få tid til å jobbe oppe i alt dette andre med forumer som også må følges opp :eek:
    Ellers reiser gamlingen hem te Bergen igjen i dag. Så da kan jeg senke skuldrene og tilbringe kvelden i godstolen uten å bli pisket i arbeid, tror jeg.
    Ha en super torsdag :)
     
    tommy777 liker dette
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,444
    Likes mottatt:
    29,503
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra D82801, LGW neste. Her skinner sola☀️

    Var tidlig ute i tilfelle kø i passkontroll men det var absolutt ingen i kø, og 2 stk Bjarnebetjent som i halvsøvne slapp meg gjennom. 45min ventetid etter passkontroll på OSL er trist, men faktisk litt moro å observere charterturistene som bare må ha ett glass vin eller en øl før flyturen selv om klokka såvidt har passert 06..

    Håper å rekke retur til OSL i kveld, men det er nok som tyder på at det blir ett hotelldøgn til denne uka.
     
    braathens safe, LN-FHU and MadsVaHa like this.
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra sofaen og hjemmekontor i Oslo. Noen få timer skal klokkes, og så går turen til Gardermoen via bysykkel og tog - så skaper jeg litt miljøalibi for en helgetur til andre siden av jorden.

    Jeg er også på bilshopping for tiden; ikke helt på Q7/Q5-størrelse. Tror kanskje denne er liten nok til å gå som innsjekket bagasje?

    [​IMG]
     
    Upsaker and braathens safe like this.
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Det vil jeg tro...... :) Fin Gulfstream forresten...følger den og Landroveren med huskjøpet...? :D:D
     
  9. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    Apropos null grader og slikt, idag er det tid for dekkskift. Pigger selvfølgelig, her ved Lågen faker vi ikke vinter! Hytteinspeksjon i helgen før de varme strøk besøkes. Måtte kongen leve!
    God torsdag, god trumfdag, og lykke til med alle bilkjøp.
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    "Herlig" start på dagen. Bare 2 tog i timen fra Lillestrøm til Oslo. Begynner å bli lei lokførerstreiken nå.
     
  11. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ferdig med oppgave og eksamenslesing for i dag. No blir det sol og øl resten av ettermiddagen.

    Ha ein fin dag alle sammen!
    IMAG2135.jpg
    (Beklagar dei manglande sokkane. Heldigvis ligg eg ikkje ved bulkhead.)
     
    Travellingalf liker dette
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke sant. Vi mer erfarne reisende drikker jo i loungen istedenfor:)

    God morgen fra Kina. Mitt hardt anskaffede visum gjorde nytte for seg nå :)
     
    Travellingalf, Bernhard2 and anders82 like this.
  13. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo!

    Ikke mye å melde i dag, bortsett fra et lengre eksternt møte og en treningsøkt. Normalt ville jeg ikke tatt meg bryet med å poste, men må lirke inn noen der jeg kan nå som kampen om SQ-billetten er i gang. ;)

    Kos dere!
     
    RoadKing liker dette
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    .. mmm .. er det foreldrene dine? :D

    Langtpådag i solskinnet i vestsørøst. Her går alt i vanlig takt og man har fortært noen Hval Marsipanhvaler etter lunch. Siste posen, så strengt rasjonert (dvs alt til meg).

    #loddnmmerni
     
    LN-FHU and mathiasfe like this.
  15. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha.......kan også leses sånn ja.......men nei, er nok mine kids det er snakk om ja :)
     
  16. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden. En grå og høstlig dag, men også her er det lenge siden det har kommet noe ned fra himmelen...
    Har har man returnert fra en tur til Kiwi for å fylle opp bonuskontoen nå som det er trippel trumf. Nå blir det sofaen og tv-en liten stund før det blir kvelden, skal være på jobben 0615 i morgen så føler på meg at det ikke blir veldig sent i kveld...

    Ha en flott kveld alle sammen :)
     
  17. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God aften.
    Sitter nedgravd i mattebøker..... og drømmer meg langt vekk.
    Heldigvis siste eksamen til jul, snart ferdig med videreutdanning.
    Hadde passa med en skikkelig tur for å feire da
     

Del denne siden