Samme her, sluttet å komme hit når det var umulig å reise og umulig å booke noe. Nederlaget etter å måtte avbooke fjorårets SQ F suites tur ble for tungt å minnes på hver dag Er tilbake nå først og fremst fordi den ene CT'en var på vei å gå ut, men ser jo at vaksineringen i samfunnet er i gang og ting ser lysere ut, så det er mulig jeg må skru på poengsamleren i meg igjen. Da blir det litt hyppigere besøk
Jeg brukte Awardfares (betalt, ikke gratisversjon - da kan du se helt til februar neste år). Legger inn varsel der så får du e-post når de slippes. De slipper to billetter HND LHR/FRA og motsatt cirka 3 ganger i uka, ellers kun en. Dette er min opplevelse siste ukene uten at det er fasiten. Ring og bestill på slaget 09.00 når CT-linja åpner, for de billettene går fort. Du bestille utreise først når de blir tilgjengelig - venter du til retur er klar så har utreisen forsvunnet
God ettermiddag fra Sandefjord! Imorgen skal jeg fly igjen!!! Siste flyvning var hjem fra Zanzibar via ADD/ARN 24/2-2020 men imorgen skal jeg igjen i luften til Leknes via TOS. Blir noen dager der oppe med jobbing og turer før vi drar hjem igjen på tirsdag. Ser jammen ut som skyene forsvinner her også og at solen stikker hodet frem =) Ha en fin ettermiddag!
God ettermiddag fra Stiftstaden! Det begynner visst å gå mot mer normale tider; fikk refusjon fra SAS med en gang. Det er det lenge siden jeg har opplevd. Nå er det bare å krysse fingrene for at Vibeke får snekret sammen CT-bestillingen min før CT-en går ut på søndag...
God ettermiddag, Her er det 8 grader og stiv kuling, det var sol og blå himmel en kort periode. Så da fikk vi benyttet finværet til en tur til øyas høyeste punkt 31 moh. Nå står pinnekjøttet på komfyren, det skal bli digg!
Slitsomme dager... Prolog, kvartfinaler, semifinaler og finaler ... Litt våronn på bruket innimellom ... Tid for ettertanke og coronamedisin
Dagens rant ; Det er mulig at den ene flyvningen fra FRA er reservert til meg. Joda, var både tidlige opp og på telefonen for på booke. Gikk fint det, helt til jeg fikk beskjed om at SAS kundeservice ( IKKE AMEX) i det stille og uten å spørre meg har lagt til CT på en booking uten å forandre poengprisen samtidig. Nå vil de gjerne ha dobbelpoengsum hvis de skal fjerne CT fra bookingen jeg ikke har bedt om CT på. Foreløpig går det noen e-poster til Janni på gullmailen, så får vi se. SINT!!!!
Takk for info @Finnks Har ikke fulgt lenge nok til å ha den oversikten selv. Er det mest i midtuken det slippes?
Ikke statistikk, men har på følelsen av at det er enklere å få to fra tirsdag til fredag (jeg kan ta feil).
God kveld fra den arktiske Hovedstaden Her driver jeg å lager Spaghetti Bolognes til middag ellers skriver jeg en oppgave som skal leveres imorgen. Men ha en flott kveld alle sammen
God kveld fra hytta Husleia Har vinterferie i et par dager, og idag har vi feiret bursdag til eldstemann. Framover er det dessverre meldt regn og drittvær, så vi får se om vi blir her hele perioden Takket alle for at dere er innom, og oppfordrer alle til å opprettholde bruken av forumet Ha en tradisjonell torsdag
Takk for masse nyttig informasjon! Hvordan fungerer dette med returen på CT da? Kan man bestille i 2 omganger og "hekte på" returen til CTen (så både utreise og retur får 1/2 poengpris) også selv om man bestiller tur og retur hver for seg med feks 1 ukes mellomrom når billettene tilbake også blir tilgjengelige?
God kveld fra hovedstaden. Yr påsto at solen skinte, men utenfor hjemmekontoret lå tåken tett som grøt hele dagen... vurderer å sende skriftlig klage til Gislefoss, kanskje det ville hjelpe så datamaskinen på Yr blir mer treffsikker Selv om det er kjedelig å avbestille flybilletter så må jeg innrømme at jeg er imponert over hvor raske SAS er på dette for tiden. Bonuspoeng kom inn på kontoen 1 min etter at det var trykket på knappen og penger refundert ca 14 timer etterpå, så der skal de faktisk ha litt skryt... Kvelden tilbringes i sofaen, straks er det helg og til uken skal man ha litt fri så det blir allright